Се погласна е идејата дека и Б категоријата треба да се подели на неколку подкатегории.
Карима Дели, претставник на Зелените од Франција во Европскиот парламент, предлага да се воведе нова возачка дозвола за возачите на теренци. Таа во тоа гледа двоен аспект, животна средина и безбедност. И додека првото не треба да се потенцира поради очигледната поврзаност помеѓу потрошувачката на гориво и големината и моќноста на возилото, Delli го нагласува и проблемот со безбедноста во сообраќајот.
Како што пишува Политико, тој смета дека големите теренци се енергетски понеефикасни и зафаќаат повеќе простор, а веројатноста за изложеност на судири е поголема отколку во случајот со помалите патнички возила. Таа тврди дека досегашната возачка дозвола Б категорија, која важи за автомобили и комбиња, не е соодветна, но предлага воведување на категорија Б+ за возила со тежина поголема од 1,8 тони.
Ваквата дозвола возачите можеа да ја добијат по двегодишно пробно возење со Б дозвола, а дури откако ќе наполнат 21 година, пренесува ХАК преглед. Според ова, големите теренци како BMW XM, Audi Q7 и слични ќе останат резервирани за постари, поискусни возачи, а професионалните возачи како што се возачите на брза помош би биле изземени од регулативата.
Да кажеме и како Дели предлага систем на казнување заснован на поени, кој би бил унифициран на територијата на цела ЕУ.