Европратениците во Стразбур во средата изгласаа нови правила во врска со употребата на таканаречените одржливи горива во воздушниот транспорт.
Европската авијациска индустрија е на пресвртница. Европската унија одлучи дека во следните две години речиси сите летови на аеродромите мора да користат одредено ниво на одржливо воздухопловно гориво.
Имајќи предвид дека одржливите горива за воздухопловство (SAF) во моментов се три до четири пати поскапи од керозинот, но и дека сè уште нема зелен пазар за воздухопловни горива никаде во светот, воздухопловната индустрија се соочува со период на исклучително тежок период. И ако владите на ЕУ не излезат и не ја поддржат оваа европска иницијатива со јавни политики, целиот товар ќе падне на грбот на граѓаните, кои ќе треба да плаќаат многукратно повеќе за авионски патувања отколку денес.
По долги преговори меѓу Комисијата, Советот и Парламентот, пратениците во Стразбур во средата изгласаа нови правила за употреба на одржливи горива за воздухопловство во транспортот.
Според иницијативата „ReFuelEU Aviation“, од 2025 година авионите што полетуваат од европските аеродроми треба да користат минимум два отсто одржливо воздухопловно гориво. Тој процент ќе се зголемува со годините, па така до 2035 година минималниот износ на САФ ќе треба да биде 20 отсто, а во 2050 година дури 70 отсто.