Спроведете Истражување за задоволството на вработените за да „слушнете“ што вашите вработени сакаат да ви кажат. Од тоа може да зависи иднината на вашиот бизнис.
Приказната датира од многу одамна. Во далечни, бајковити шуми, каде животните секогаш имале многу што да кажат. Секоја шумска заедница имала свој мудар советник, птица која ги слушала сите вести од шумата. Но, еден ден, сè се променило кога се собрале птиците и рекле: "Не е фер што секогаш сме единствените што слушаме. Сакаме и другите да не слушаат нас!"
После тоа, сфаќајќи дека односот, иако корисен за самата шума, навистина е неправеден за некои од нејзините жители, животните решиле дека гласот на сите, без разлика на големината и статусот на животното, мора да се слуша. Така, секое животно конечно го добило својот глас, а заедницата станала помудра и посилна.
Денешниот деловен свет можеби нема шумски животни (иако, понекогаш изгледа поинаку), но има вработени кои имаат свои приказни, соништа и мислења. И како што шумските животни ја сфатиле важноста да ги слушаат желбите и ставовите на другите, работодавачите кои сакаат да постигнат успех мора да ја видат важноста да ги слушаат своите вработени.
Затоа што вашите вработени се подготвени да разговараат, но дали сте подготвени да ги слушате? И слушнете?
'Ајде да разговараме за тоа'
Истражувањето за задоволството на вработените е важна алатка за секој работодавач кој навистина се грижи за своите вработени и успехот на нивниот бизнис. Тоа е како магично огледало кое длабоко нурнува во мислите, ставовите, задоволството и ангажираноста на работниците.
Ова истражување не само што укажува на пречките на вашиот деловен пат, туку ги истакнува и позитивните страни кои треба да ги зачувате и развивате. Истовремено нуди решенија и насоки за подобар пат кон иднината.
Можете да спроведете анкета за задоволството на вработените во текот на целата година и да ја прилагодите на вашите потреби и распоред. Прашалникот се состои од 65 стандардни прашања, но можете да додадете и специјализирани прашања кои се релевантни за вашата индустрија и цели.
Но, тоа не е се! Секоја компанија која учествува во истражувањето за задоволството на вработените има можност да се пријави во конкуренција за наградата Најдобар Работодавач – вредно признание кое им се доделува на најдобрите домашни работодавачи од минатата година.