Непланираните или несаканите заминувања на вработените, особено оние со највисок квалитет, можат да го загрозат и разнишаат вашиот бизнис. Со доаѓањето на 12-тата по ред HR Days конференција, откријте како да ангажирате кандидати кои совршено ќе се вклопат во вашиот тим. И кој ќе остане во него и покрај потенцијалните „неморални понуди“.
Претпоставката е дека најмалку 30 проценти од сите производи купени преку интернет се вратени на испраќачот. Ништо страшно, нели? Луѓето често се предомислуваат, производот едноставно се враќа, а трговецот може повторно да го продаде подоцна.
За жал, ова го знаат сите задолжени и одговорни за процесите на селекција, односно вработувањето, со слични проценти се „бориме“ и во шарениот свет на човечки ресурси. Само што не се работи за враќање на стоката, туку за – луѓето.
Според податоците објавени на BambooHR.com, дури 31 отсто од вработените дале отказ во рок од шест месеци откако биле вработени, во текот на нивната кариера. Имајќи предвид дека несаканото заминување на вработен може да ја чини компанијата и до 4 пати (!) од годишната плата на работникот што си заминал, јасно е колку е важно да се грижиме за нашите вработени.
Како дел од претстојната HR Days конференција, која ќе се одржи на 8 и 9 мај во Ровињ, Хрватска, а каде ќе се собере регионалната заедница за човечки ресурси, решивме да се справиме со овој итен предизвик на сеопфатен начин, преку учење базирано на вистински искуства и запознавање со практични и применливи решенија.
Вработување на оние „кои ќе останат“...
Во тоа ќе ни помогне д-р Меги Еванс. Престижна авторка, консултант, психолог и тренер, која во Ровињ ќе заврши „двојна работа“.
Со своето предавање Transforming Underachievers & Getting Everyone on the Pitch, таа ќе ги отвори вратите позади кои се крие одговорот на прашањето „Како да ги разбудите скриените таленти и да ја вратите мотивацијата кај вашите вработени?“.
Од друга страна работилницата Driving profit and increasing predictive validity in recruitment под нејзино раководство ќе стави акцент на регрутирањето на кандидати кои силно ќе блеснат во вашиот тим. И ќе останат во него.
Работилницата трае два часа, а нејзиниот фокус ќе биде на студија на случај, односно приказна за еден од клиентите на д-р Еванс кој не можел да вработи луѓе во продажба кои би биле успешни и/или кои би останале во тимот подолго време.
Со поддршка и совети од д-р Еванс и размена на мислења со други учесници на работилницата, ќе најдете одговори на следниве прашања:
1. Како навистина да се разбере проблемот и да се препознаат можностите?
Во овој случај, клиентот препозна дека нивниот процес на регрутирање за продажба не функционира. Избирале луѓе кои или не биле успешни или не останувале долго. Ова им создадавало трошоци. Тие исто така забележале дека најдобрите продажни претставници со долгогодишно искуство значително придонесуваат за вкупните приходи на компанијата. Така, тие сакаа да го подобрат изборот на одлични претставници за продажба за да останат.
2. Како изгледа извонредноста?
Следниот чекор бил да се разбере што ја прави разликата – кои се вештините, потеклото, мотивациите и искуствата на врвните изведувачи? Што е различно кај овие луѓе во споредба со помалку успешните луѓе? Се појавиле некои изненадувачки резултати кои покажале зошто претходните пристапи не функционирале.
3. Можеме ли постојано да избираме одлични луѓе?
д-р. Еванс развила сеопфатен пристап за регрутирање со цел да се зголеми валидноста на предвидувањето. Ова вклучувало интервјуа, психометрија и примероци од работа.
4. На кои начини можеме да пристапиме до нови таленти?
Со јасно разбирање на вистинските разлики меѓу кандидатите, успеавме да идентификуваме на кои места можеме да најдеме соодветни кандидати? Ова отвори нови места за наоѓање таленти, проширувајќи го базенот надвор од оние со искуство во секторот (во овој случај, ставајќи поголем акцент на луѓето кои брзо учат).
5. Како да имплементирате и усовршите?
Последната фаза (и се уште е во тек) беше посветена на обука, комуникација, имплементација и собирање повратни информации (од бизнисот, кандидатите и тимот за регрутирање). Ги користевме податоците за да го следиме влијанието и да го усовршиме нашиот пристап.