Негувањето добри односи со вашиот шеф е тежок императив за секој вработен, но работниците имаат повеќе моќ отколку што мислат да го придобијат својот шеф.
Американскиот деловен портал Business Insider во разговор со тренери за кариера, експерти за работа и самите шефови ги одреди фразите кои вработените треба да ги избегнуваат кога комуницираат со претпоставените.
„Тоа не е моја работа“
Основачот и директор на Inspiration Careers, Прерика Агарвал, истакна дека особено фрустрирачка фраза за менаџерите е: „Тоа не е моја работа“. Како причина зошто го кажал тоа, таа посочи дека вработениот сугерира недостаток на флексибилност и неподготвеност да придонесе во работниот тим со таа фраза.
Консултантот за успех во кариерата Алвина Милер рече дека шефовите ги ценат вработените кои се подготвени да одат над и подалеку од нивните дефинирани улоги кога тоа го бара ситуацијата.
Има тенка линија помеѓу работата за плата и доверлив тимски играч. Експертите предлагаат да побарате од вашиот шеф објаснување зошто бара од вас да направите нешто што не е ваша работа, наместо да одговорите со гореспоменатата фраза. Агарвал истакна дека вработените треба да се фокусираат на тоа како можат да помогнат или да предложат некој кој би можел подобро да одговара за одредена работна задача.
„Така секогаш сме правеле“
Рутината можеби е удобна, но вработените кои се спротивставуваат на промените може да имаат непријатен однос со нивниот шеф. Основачот и извршен директор на BeamJobs Стивен Грит потсети дека сите индустрии прифаќаат промени за да останат конкурентни. Овие промени се однесуваат и на работната средина.
„Менаџерите бараат работници кои се подготвени да ги предизвикаат конвенционалните верувања, ги поздравуваат свежите идеи и никогаш не престануваат да бараат начини да го направат работниот процес флуиден“, рече Грит.
Основачот на Work Remote Now, Алан Ву, изјави дека вработените кои се повикуваат на стариот начин на работа често го прават тоа како изговор да продолжат да работат на неефикасен начин.
“Не знам”
Агарвал нагласи дека е сосема во ред вработените да немаат одговори на секое прашање, но на секој одговор „не знам“ треба да следи „ќе дознаам“. Имено, како што објаснила, одговорот само со „не знам“ покажува недостаток на иницијатива и вештини за решавање проблеми. Така, се покажува недостатокот на пожелни работни карактеристики.
„Информациите се многу важни, а во денешно време обично лесно се наоѓаат. Ако не знаете нешто, дознајте. Толку е едноставно“, изјави извршниот директор на The New Workforce, Крег Климан.
„Никогаш не ми беше кажано тоа“
Основачот на Wyoming Trust, Марк Пирс, рече дека е тешко за шефовите да прифатат кога вработен се брани велејќи дека нешто не му било кажано.
„Понекогаш на вработените можеби не им било кажано нешто, но ако тоа стане модел на однесување, тогаш тоа може да стане главен извор на незадоволство за менаџерите“, предупреди Пирс.
Тој истакна дека овој одговор може да сугерира дека се прави обид да се избегне одговорноста. Дополнително, префрлањето на вината на друг ја негира можноста за учење и подобрување.
“Не може”
Климан предупреди дека секоја реченица што започнува со „Не можам“ може да предизвика незадоволство кај шефот. Милер истакна дека тоа важи и за вработените кои велат дека не можат да работат со одреден колега.
„Отвореното одбивање за соработка може да се смета за непрофесионално и нарушувачко. Подобро е да се решат конфликтите“, предложи Милер.
Наместо одговорот „не можам“, прифатливо е да му се предлагаат алтернативи и решенија на шефот, пишува Business Insider.