
Apple планира да воведе реклами во својата услуга Apple Maps, слично како што веќе направи Google Maps. Оваа промена би можела да предизвика незадоволство кај корисниците, бидејќи рекламите може да влијаат на начинот на кој се прикажуваат резултатите од пребарувањето.
Според аналитичарот Марк Гурман, компанијата неодамна ја споделила оваа идеја со своите вработени. Планот е бизнисите да можат да плаќаат за подобра видливост, односно да се појавуваат повисоко во резултатите од пребарувањето или директно на мапите.
Сè уште нема официјална информација кога оваа промена ќе стапи во сила, а можно е да не се случи наскоро. Сепак, ако Apple ја спроведе оваа стратегија, тоа би значело значителна промена во начинот на кој корисниците ја користат Apple Maps.
Како ќе влијаат рекламите врз корисничкото искуство?
Доколку Apple навистина ги воведе рекламите, тоа може да значи дека корисниците ќе гледаат спонзорирани резултати пред органските, што може да го смени начинот на кој луѓето ги пронаоѓаат бизнисите и локациите што ги бараат.
Иако оваа промена може да донесе финансиски придобивки за Apple, останува да се види како ќе реагираат корисниците и дали ова ќе влијае на популарноста на Apple Maps.