Што е поважно за вас како претприемач: вашите клиенти или вашите вработени? Што ако ви кажеме дека едното без другото не функционира?
Како што бизнисот започнува да расте, се поголем број претприемачи својот фокус го ставаат на тоа да им понудат што е можно подобар продукт на клиентите, а речиси ги запоставуваат потребите и развојот на своите вработени.
Успешен бизнис = задоволни клиенти + задоволни вработени
Добриот работник е многу тешко да се пронајде, а многу лесно се губи. Ако не инвестирате во вашите луѓе, вие не инвестирате во главната движечка сила на вашиот бизнис.
Во продолжение, неколку совети кои ќе го зголемат задоволството на вашите вработени:
- Инвестирајте во нивниот личен и професионален развој
- Имплементирајте систем за брза интеграција на новите вработени
- Назначете јасни очекувања од секоја позиција
- Создадете пријателска работна атмосфера
- Имајте мисија со која вработените ќе се идентификуваат
- Дадете приоритет на рамнотежата помеѓу работата и животот
- Редовно организирајте тим билдинг активности
- Давајте компетитивна компензација
- Понудете им бенефиции кои ним им се важни
- Наградувајте ги најдобрите