Стив Џобс понекогаш не беше милостив, но тешко дека некој може да ги предизвика неговите квалитети како лидер. Тој знаеше да ги мотивира луѓето, знаеше да се справи со разни ситуации и со својот пример ги водеше оние околу него. Покрај тоа, тој поседуваше победничка харизма која му помогна во различни ситуации.
Затоа, скоро десет години по неговата смрт, сè уште се анализираат начините на кои го водеше „Епл“, како тој приоѓаше кон бизнисот и како им пристапуваше на луѓето. Секогаш има нешто што треба да се научи од неговиот пример.
1. За успех од суштинско значење е да се фокусираме на една или две работи
Џобс го нарече тоа хиперфокус, наведува Буису. Тој ги замоли сите околу себе да се фокусираат на една или две работи што ги прават, за кои сметаат дека се најважни. И само кога ќе ги решат, нека се свртат кон следните предизвици. Џобс служеше како пример затоа што тој беше крајно фокусиран на она што го сметаше за најважно во дадено време.
2. Обратете и се на личноста што ја прави разликата
Џобс не се замараше премногу за бирократија или хиерархија, тој сметаше дека треба да им се обрати директно на оние што би можеле да ја завршат работата. Не само на најдобрите, туку и на најбрзите. Тој ги охрабри сите околу него да го сторат тоа. Па затоа „Епл“ работеше без застој.
3. Подобрување, подобрување, подобрување
Тој ги повторуваше овие зборови затоа што тежнееше кон совршенство. Тој секогаш ќе кажеше дека едноставноста е тешко да се постигне, што се покажа како вистина. Затоа беше важно да се задржи фокусот на најважните работи, а не да се справува со повеќе од една работа одеднаш.
4. Не работете само на производи, работете на задоволство
Тој сакаше луѓето да разберат што имаат во своите раце веднаш штом ќе го пофатат продуктот. И тој сакаше тие да чувствуваат задоволство. Така, тој ги тестираше производите до „бесконечност“ и бараше простор за дополнителен редизајн на секој детал.