LinkedIn се трансформираше во последните неколку години. Порано тоа тој представување алатка за деловно вмрежување, полна со неактивни профили, кои што функционираа само кога некој бара работа.
LinkedIn сега е представува привлечна, енергична платформа за содржина, полна со инспиративни луѓе кои великодушно споделуваат информативна и научна содржина.
Без разлика дали сакате да бидете во тек со новостите во индустријата, да се вмрежувате со други професионалци фокусирани на деловни активности, да ја видите похуманата страна на колегите и врските или ако сакате деловна инспирација и совети за професионалци.
Ако помина подолго време откако не ви е ажуриран вашиот профил, крајно време е да го направите тоа.
И бонус, можеби ќе бидете пријатно изненадени од сите понуди на LinkedIn кои што ќе ги добиете во деновите кои што следуваат.
Еве 10 начини да го освежите вашиот профил на LinkedIn.
- Ажурирајте ја вашата профилна фотографија
Осигурете се дека вашата фотографија на профил на LinkedIn не е од одмор или селфи, туку дека ги одразува вашата работа и вашите цели. На пример, ако градите виртуелна заедница за дигитални вештини, облека и сликата од ваша собиранка или прослава со црвен кармин и деколте нема да ја заврши работата.
Потребно е да бидете формални.
- Ажурирајте ја вашата позадина
При избор на позадинска фотографија на оваа социјална мрежа морате да бидете екстремно внимателни. Осигурајте се дека вашата позадинска фотографија ќе биде она кое што вас ве интересира или содејствува на вашето работно искуство.
Избегнувајте не формални фотографии.
- Направете силен личен наслов(headline) или опис
Кога скролате низ LinkedIn,она кое што прво им паѓа во очи на луѓето е вашето име и наслов. Понекогаш тоа е сè што некогаш ќе видат, па затоа треба со тоа да го привлечете нивното внимание.Вашиот наслов( опис )е ефикасен начин да се позиционирате и дефинирате на вашиот пазар. Држете се настрана од ознаките што едноставно велат извршен директор или CTO. Потребно е да им дадете поголема моќност на потенцијалните клиенти, соработници и вработени.
Плус совет: LinkedIn дозволува 220 карактери во вашиот наслов, па токму поради тоа ставете ги вашите клучни зборови и најважните информации за вас во делот на насловот.
- Направете силна ознака за страницата на вашата компанија
За да ја повториме важноста на вашиот личен наслов, обележувачот на вашата страница на компанијата LinkedIn игра подеднакво важна улога. Бидете стратешки, земете ги вашите клучни зборови близу до почетокот на вашата ознака и проверете дали е јасно кому и како му служите.
- Внимавајте што ќе напишете во делот about ( за вас) ?
Вашиот дел About може да се чувствува како една и завршена работа, но не е. Тоа е динамична работа. Важно е редовно да ја прегледувате вашата About за да бидете сигурни дека е што е можно порелевантно и привлечно. Потребно е постајно да ги ажурирате овие податоци, вашите кариерни достигнувања. Постојат голем број начини да се справите со овој дел. Некои луѓе го користат како CV / биографија, наведувајќи ги сите свои достигнувања; други заземаат неформален пристап, водејќи со поздрав како што се: „Здраво! Јас сум x , во потрага сум по нов предизвик ...”
Луѓето кои се заинтересирани да дознаат нешто повеќе за вас, ќе кликнат на вашиот профил во делот “за да дознаете повеќе за вас”. Проверете дали ги имате вметнато сите информации.
- Искористете ја предноста на Одделениот дел на LinkedIn
Не мора да го користите делот “Избрана”, но тоа е паметен начин да ги внесете луѓето во вашиот свет и да разгледате малку за вашите проекти и достигнувања. Ако бевте гостин на подкаст, ставете ј вашиот дел. Дали добивте признание од било каков вид? Ова е совршено место за споделување на такви кариерни достигнувања. Дали сте имале неодамнешно известување за печат или убав пост за гости? Дали имате голема најава или соопштение за медиумите за нов проект? Ставањето на овие информации во “Избраниот дел” представува постојано ажурирање на информациите и податоци кои што вашите конекции би сакале да ги прочитаат за вас.
- Покажете ги вашите услуги
На вашиот личен профил на LinkedIn, постои опција за прикажување на услугите што ги нудите. Вашите услуги можат да се покажат на LinkedIn и на луѓето што не се во вашата мрежа иможат директно да ви испраќаат пораки за нив. Оваа одлика постепено се шири и ќе треба да ги овозможите услугите за изложба. Ако не видите таква опција, побарајте да станете давател на услуги.
- Објавување (и Реобјавување) на статии директно на LinkedIn
Може да објавувате статии директно на вашиот личен профил на LinkedIn. Тоа е фантастичен начин да ја покажете својата експертиза, да споделите увид и совети и да ја зајакнете мисијата и визијата на вашиот бренд. Потоа, корисниците можат да ги видат сите ваши статии на едно место и, во зависност од нивните поставки за известување, може да бидат предупредени дека објавивте нова објава.
Може да ги објавувате објавите на блоговите што сте ги напишале на друго место. Но - и ова е важно: Вие не сакате да се натпреварувате со вашата веб-страница во резултатите од пребарувањето на Google. Ако повторно објавите објава до LinkedIn, почекајте една недела или две за да му дадете време на Google да ја индексира објавата и да и дадете приоритет на оптимизација за вашата веб-страница, каде што првично беше објавена објавата.
- Побарајте (и дадете) одобрување и препораки
Овој дел е особено важен. Може да имате неколку одобрувања и препораки, но не се фокусирајте на барање и давање на нив.
Но, ако некој има силни одобрувања и ентузијастички препораки, тоа убаво се одразува на нив и на нивната работа. Тоа е добра стратегија за социјален доказ. Затоа, ставете го ова на списокот што треба да направите, правете бура на идеи некои луѓе што можете да ги прашате и споделувајте внимателни препораки за други. Јас ќе го сторам истото.
- Учете од заедницата
LinkedIn за лично брендирање и за продажба на соработник е главна тема во лабораторијата за маркетинг во Работниот простор во моментов. Ако сте вселенски оператор или градител на заедницата, придружете ни се во Лабораторијата за да го израмниме вашиот маркетинг низ сите ваши канали, вклучително и LinkedIn.