Мултинационалната компанија за широка потрошувачка Унилевер објави дека повеќе нема да го користи зборот „нормално“ за рекламирање и пакување на производите за убавина и лична нега и, како дел од својата „политика за вклучување“, ќе забрани прекумерно пост-средување на моделот фотографии.
Компанијата, сопственик на брендовите Dove и Simple и производите за нега на коса TreSemme и TIGI, рекоа дека зборот „нормално“ ќе се отстрани од пакувањето на најмалку 200 производи во рок од една година.
Таа исто така најави дека ќе го зголеми бројот на реклами со фотографии од луѓе од разни социјални групи и дека нема „дигитално да ги менува обликот на телото, големината, пропорциите или бојата на кожата на лицето во рекламите за нејзините производи“.
Многу производи за нега на кожа и коса ги користат фразите „за нормална кожа“ или „за нормална коса“, а Унилевер вели дека неговото светско истражување покажува дека употребата на зборот „нормално“ како опис „прави повеќето луѓе да се чувствуваат исклучени“.
Сани ainејн, кој е на чело на одделот за убавина и лична нега на Унилевер, рече дека компанијата сака да се справи со „штетните норми и стереотипи“ и да формира „далеку поинклузивна дефиниција за убавината“.
„Знаеме дека отстранувањето на зборот„ нормално “од нашите производи и пакување нема да го реши проблемот сам по себе, но тоа е важен чекор напред“, рече таа.
Минатата година во Индија, компанијата го смени името на својата марка за осветлување на кожата, која беше „Fair and Lovely“, во „Glow an Lovely“, откако имаше лути коментари дека „Unilever“ поддржува негативни стереотипи за луѓе со темна кожа.