Според истражувањето на компанијата pCloud, која се занимава со складирање на податоци на The Cloud, Instagram е најинвазивната апликација што се користи секојдневно.
Оваа апликација на компанијата Facebook, според истражувањето, споделува неверојатни 79% од личните информации на корисниците со други компании, вклучително и информации за купување, лични информации и историја на прелистување.
Исто така, користи 86% од податоците за да им покаже на корисниците релевантни реклами во име на други и да продава повеќе производи од Instagram или Facebook групи.
Во однос на инвазивноста, според тој извештај, апликацијата Facebook е на второ место, додека апликациите Signal, Clubhouse и Netflix не ги споделуваат тие податоци со трети лица или воопшто не ги користат за маркетинг.
PCloud ги консолидираше податоците врз основа на новата политика за приватност во продавницата за апликации Apple, Apple Store, а нивното последно истражување сугерира дека Instagram и Facebook споделуваат поголем дел од своите кориснички податоци со независни компании и ги користат многу за нивните маркетинг активности.
„Не е ни чудо што на вашиот feed има толку многу промовирана содржина. Со повеќе од милијарда активни корисници месечно, загрижувачки е што Instagram е центар за споделување на толку многу податоци на корисниците, кои воопшто не се ни запознаени со тоа“, стои во објавата на блогот на компанијата.