Компанијата која е дел од технолошкиот конгломерат Марк Цукерберг објави „мал глобален тест“ кој на корисниците ќе им претстави три опции кога станува збор за бројот на лајкови: опција да не го гледаат бројот на лакови на сите објави, а потоа да ги исклучи бројот на лакови за нивните сопствени објави. верзија каде лајковите се гледаат насекаде.
Исто така, се наведува дека „се работи на слично искуство“ за корисниците на Фејсбук, но без дополнително објаснување како би можело да изгледа.
Ова се базира на првичната проверка на Инстаграм, во избраните земји во светот, со цел на корисниците да им се допадне дека никој не гледа колку лајкови има.
Во тој случај, корисниците немаа друг избор освен да можат да го видат бројот на лакови.
Претставниците на популарната социјална мрежа тогаш им порачаа на корисниците дека тој сака луѓето „да се фокусираат на фотографиите и видеата што ги споделуваат, а не на тоа колку лајкови имаат“.
Влијателните инстаграмери првично се загрижени дека ова може да влијае на договорите со брендовите и компаниите, бидејќи таквиот вид реакција на нивните објави нема да биде јавен
Сепак, корисниците можеа приватно да ги видат лајковите на објавите и да ги споделат со клиентите.
Сепак, обезбедувањето поперсонализирано искуство кога станува збор за лајкови може да биде вистинскиот начин за Инстаграм, бидејќи на тој начин корисниците кои се свесни за тоа колку се засегнати од јавниот приказ на бројот на срцата под објавата и го избегнуваат
Во исто време, функцијата за следење на бројот на лајкови ќе им овозможи на оние кои сакаат да ја следат.
Што ќе тестира Фејсбук
Фејсбук провери и како неговите корисници сакаат да го кријат бројот на лајкови во 2019 година.
Освен што лајковите беа скриени, беше невозможно да се открие колку прегледи имаат видео содржините споделени на оваа социјална мрежа.
Не е познато дали новиот тест ќе се примени на сите овие параметри или само на лајковите на објавите.
Ново тестирање на Фејсбук сè уште не е лансирано.
Извор : https://porta.mk/