Откако германската сојузна влада од 20 јуни ги укина ограничувањата за влез за лица резиденти во Македонија, сега повторно е можно да се обработуваат барањата за визи согласно чл. 26 став 2 од Регулативата за Западен Балкан, соопштија од германската амбасада во Скопје. За време на пандемијата поради ковид-19, влез со цел вработување согласно чл. 26 став 2 од Правилникот за вработување не беше можен поради ограничувањата за влез во ЕУ предизвикани од пандемијата.
-Од 1 јануари 2021 година во Германија влезе во сила последователнa регулатива на важечката таканаречена „Регулатива за Западен Балкан“. Со тоа, Сојузната влада, и по истекот на 2020 година за државјани од Албанија, Босна и Херцеговина, Косово, Црна Гора, Македонија и Србија, овозможи привилегиран пристап до германскиот пазар на трудот. Ова и понатаму важи за секој вид на вработување – независно од признатата квалификација - стои во соопштението.
Германија пак ќе прима македонски работници
Вести
-
Визер ќе отвара своја база во регионот: Еве која земја влезе во сериозни преговори
Валентина Кецман, директорка на аеродромот во Бања Лука, изјави дека аеродромот многу сериозно преговара со Wizz Air за отворање бази во Бања Лука, што би значело значително повеќе летови и линии, пишува Zamaero.
-
Празнични украси што штедат струја – како да блескате со помала сметка?
Со доаѓањето на празниците, домовите, улиците и деловните простории блескаат во бои и светлина. Сепак, магијата на празничните украси често доаѓа со високи сметки за струја.
-
Европејците потрошиле најмногу пари на маслиново масло, компири и овошје
Просечната цена на земјоделските производи во Европската унија е намалена за два отсто во однос на 2023 година, додека просечната цена на инпутите (стоки и услуги кои се користат во земјоделството) падна за шест отсто, покажува анализата на Европскиот статистички институт (Евростат).
-
Зошто луѓето почнаа да ставаат подароци под елката?
Ставањето подароци под елката е една од најубавите празнични традиции која го збогатува семејното дружење за време на празниците. Иако денес е глобално прифатен обичај, малкумина знаат од каде потекнува оваа традиција и што симболизира.
-
Дали знаете каде се гради најдолгиот и најдлабокиот подморски тунел во светот?
Тунелот Рогфаст се копа на делницата помеѓу под Бокнафјорден и Квицојфјорден во норвешки Рогаланд и ќе биде долг 27 километри, а неговите две цевки широки десет и пол метри ќе бидат поставени на длабочина од 392 метри под нивото на морето.
-
Дали бесплатниот превоз значи поголем број на патници? Еве што вели естонското искуство
Идејата да се направи јавниот превоз бесплатен за секого звучи фантастично, меѓутоа се поставува прашањето дали тоа ќе доведе до негова поголема употреба, односно поголем број на патници.