При осмислување на бизнис идеја, многу претприемачи се соочуваат со дилема и мисли кои главно се базираат на истото прашање, дали е добра оваа идеја? Сепак, постарите и поискусни претприемачи советуваат пред да започнете бизнис и откако ќе ја осмислите идејата, не заборавајте да ја тестирате.
Во продолжение неколку предлози како да ја тестирате вашата бизнис идеја, пред да започнете да инвестирате во неа и да трошите пари.
Напишете бизнис план
Создадете бизнис план што вклучува детали за вашата целна публика, анализа и истражување на индустријата, идеи како да го проширите вашиот бизнис во иднина и каква ќе биде вашата конкурентска предност.
Како што поминувате низ овој процес, вашата идеја може да се промени, поради учењето за слични компании или трендовите во областа со која сакате да се справите.
Откријте го проблемот
Поставете си две прашања: Кои проблеми ги решава оваа бизнис идеја и дали луѓето ќе потрошат пари за да го решат тој проблем? Оваа проверка ви овозможува да видите колку ќе биде успешна вашата деловна идеја.
Истражување на трендовите
Како што градите бизнис идејата, не заборавајте на целата индустрија што сакате да ја водите. Која нова технологија се воведува? Како изгледа однесувањето на клиентот во оваа област? Кои се новите компании кои се појавуваат? Прочитајте литература и блогови за оваа област.
Потенцијална конкуренција
Кога доаѓате до идеја, мора да бидете свесни дека веројатно веќе има луѓе кои го решаваат проблемот на некој начин. Сепак, мора да најдете начин да се издвоите од толпата и да докажете дека можете да решите проблем што никој друг не може. Штом го имате ова на ум, може да започне реализацијата на вашиот деловен план. За да го направите ова, направете список на конкурентски компании, а потоа направете друга листа на која ќе запишете сè што компанијата направила добро и сè што не направила добро.
Поставувајте прашања до целната група
Добивањето повратни информации и предлози од потенцијална целна група е одличен начин да добиете увид во вашата бизнис идеја. Откријте каде зборува вашата потенцијална целна публика за ова преку Интернет и придружете се.
Тестирајте
Овој чекор бара да имате што да тестирате на луѓето, без разлика дали станува збор за примерок од производ или веб-страница или апликација. Дајте им начин да дадат повратни информации во реално време. Оваа информација ќе ви помогне да ги поправите сите дупки во процесот и да ја подготвите вашата идеја за да можат што повеќе потрошувачи да уживаат во неа.