Сте доживеале ли слично искуство?
Сите сме наседнале на маркетиншките трикови на некои ресторани и брендови кои продаваат храна. Некогаш сме плаќале и неразумно висока цена за оброк, за на крај да добиеме две лепчиња со мало парченце кашкавал или мафин со една чоколадна трошка.
За жал, овие лаги се толку честа појава низ светот, што Редит си има форум посветен на нив. Овде корисниците споделуваат фотки од разочарувачки оброци, за кои неретко платиле прилично висока сума.
Во продолжение погледнете дел од најсмешните, односно најтажните споделени фотографии:
Речиси празен сендвич
Половина торта, половина стиропор
„Како што вели Форест Гамп: Животот е како бонбониера, не знаеш што ќе ти се падне…“
Етикетата го крие фактот дека амбалажата е всушност половина празна
„Ми се чини дека платив само за убавата кутија“
„Сопругата побара екстра мајонез“
„На амбалажата пишува дека се големи парчиња“
„Си купив Орео сладолед, без Орео“
„Зарем не е доволно што половина кеса е полна воздух?“
„Не ми е јасно зошто“
„Порачав екстра сланина (платив 6 долари)“
Внимавајте кога купувате пуканки
„Буритото изгледаше огромно пред да го отворам“
Очекување и реалност
„Денешниот појадок од ресторан за брза храна“
„Ова е мафин со чоколадна трошка“
Занимливости
Иако е јануари, многу луѓе веќе почнуваат да размислуваат за своите летни одмори, кои го вклучуваат и избор на куфер. Светот околу нас е полн со бои кои носат различни значења и влијанија врз енергијата што ја привлекуваме. На станицата Хонгјанкун во Чонгкинг, Кина, постојката е толку длабоко под земја што потребни се 10 минути и неколку ескалатори само за да се стигне до платформата. Професорите од Универзитетот во Тренто го проучувале однесувањето на мравките за да разберат како овие инсекти се движат ефикасно без попречувања дури и во големи групи. Марко Гериери, професор специјализиран за патна и железничка инфраструктура, и Никола Пуњо, професор по цврсти материи и структурна механика, се коавтори на ова истражување. Многу луѓе веруваат дека нивните телефони ги слушаат разговорите и затоа им се појавуваат реклами поврзани со теми за кои претходно разговарале. Меѓутоа, ова не е точно. Телефоните всушност не ги прислушуваат разговорите. Причината за оваа појава е поврзана со следењето на интернет активностите и размената на податоци помеѓу уредите. Доволно е само еден поглед на стара слика за да нè врати во детството, првата љубов или безгрижните средношколски денови. Во таа магична поврзаност меѓу светлината и хартијата, се чуваат сите оние чувства што нè разнежнуваат и ја поттикнуваат нашата креативна душа