До 16 - тиот век, подготовката на пивото беше дело на жената, сè додека не започна кампањата, која ги обвинуваше жените што приготвуваа пиво дека се вештерки. Голем дел од иконографијата што ја поврзуваме со вештерките денес, нејзината карактеристична облека и метла, можеби потекнува од нивното здружување со пиварите.
Луѓето пијат пиво 7.000 години
Луѓето пијат пиво скоро 7.000 години, а првично го произведувале жени. Од Викинзите до Египќаните, жените приготвуваа пиво за верски церемонии, но и како практичен и богат калоричен пијалок за домашна употреба.
Од камено доба до 18 век, пивото било дел од домаќинствата во повеќето семејства во Англија и другите делови на Европа. За работничката класа, пивото беше важен извор на хранливи материи, полн со јаглехидрати и протеини. Ферментацијата на пивото била една од вообичаените домашни обврски на многу жени.
Некои претприемачи ја донесоа оваа домашна вештина на пазарот и започнаа да продаваат пиво. Вдовиците или невенчаните жени ги користеа своите вештини за ферментација за да заработат дополнителни пари, додека мажените жени се здружија со своите сопрузи за да работат бизнис за производство на пиво.
Пиварите ги обвинија пиварниците дека жените кои произведуваат пиво се вештерки
Во средниот век или во ренесансата во Англија, жените носеле високи капи и стоеле покрај големи котли во кои се произведувало пиво. Но секако дека тие не биле вештерки. Нивните капи со високи краци биле заштитен знак за да можат клиентите полесно да ги препознаат на пазарот. Своето пиво го транспортираа во казани. Оние кои продавале пиво надвор од продавниците чувале мачки за да ги држат глувците подалеку од житото. Некои тврдат дека иконографијата што ја поврзуваме со вештерки, од зашилена капа до котел, доаѓа од жени кои биле мајстори во подготовката на пивото.
Многумина веруваа дека жените не треба да трошат време правејќи пиво. Овој процес одзема многу време и бара посветеност. Процесот е макотрпен, чистејќи ги подовите и кревајќи тешки снопови на 'рж и жито. Во 16 - век, некои градови, како што е англискиот Честер, им забранувале на повеќето жени да продаваат пиво.
Доминантноста на мажите во индустријата за пиво
Десетте водечки компании за производство на пиво во светот ги водат директори и главно ги имаат сите машки членови на одборот.
Водечките пиварници обично го прикажуваат пивото како машки пијалок. Некои научници дури отидоа дотаму што рекламите за пиво ги нарекуваат „прирачници за машкост“.
Студија на универзитетот Стенфорд откри дека 17 проценти од крафт-пиварниците имаат директор. Но, не мора да биде така. Ова не беше случај во поголемиот дел од историјата.