Емоциите што ги покажуваа шефовите порано беа знак на слабост, но истражувањата покажуваат дека лидерите кои се способни да покажат автентични чувства и ранливост, можат да ги искористат предностите од најдобрите квалитети на работниците, имаат поголем авторитет.
Според анкетата на глобалната организација, меѓу 12.000 вработени ширум светот, се подготвени да вложат дополнителни напори на работа кога нивниот менаџер е отворен и покажува слабост.
"Лидерите кои покажуваат ранливост и емпатија се посилни, а не послаби. Нивните тимови обично се чувствуваат психолошки посигурни и се изразуваат послободно, без страв дека ќе направат грешки", пишува Алисон Цимерман, извршен директор на Катализатор за Европа, Блискиот Исток и Африка. Тој додава дека овие вработени обично се покреативни, посветени и подготвени да одат „се повеќе и подалеку“.
Сепак, само 39 проценти од испитаниците велат дека нивниот шеф „често или секогаш покажува отвореност“, а само 24 проценти од нив ја забележуваат ранливоста. Бројките се сметаат за разочарувачки, со оглед на важноста на емоциите за перформансите, со заклучок дека организациите треба да ги поттикнат менаџерите да се чувствуваат способни да покажат отвореност и ранливост, да можат да зборуваат и да покажуваат емоции, од среќа до разочарување и вознемиреност.
Инклузивното лидерство помага да се создаде култура во која луѓето можат целосно да се посветат на работата. Кога работниците се чувствуваат психолошки безбедни, тие чувствуваат дека можат да се изразат и да грешат без казна.
„Мораме да се чувствуваме удобно кога се среќаваме со нашите колеги, истовремено почитувајќи ги границите на приватноста“, рече тој. Да се биде добар слушател, од друга страна, бара емпатија, лидерска вештина корисна за поврзување со вработените.
Сето ова дојде до израз уште повеќе за време на пандемијата, кога сите минуваат низ големи промени и нарушувања, а вработените очекуваат повеќе од своите работодавачи од кога било досега. Работата беше сидро за некои во време на пандемијата и многумина сакаа подлабока врска со колегите за да ги споделат своите ранливости и стравови. Студијата покажува колку е важна отвореноста и покажувањето слабост на работното место, а особено во создавањето „еластичен тим“ во време на криза.