Тик Ток го престигна Фејсбук и стана најсимнувана апликација меѓу социјалните мрежи. Ова го објави весникот Никеи, повикувајќи се на сопствена студија.
Публикацијата започна да објавува прегледи од целиот свет во 2018 година и оттогаш славата на Фејсбук почна да паѓа. Сега на врвот е Тик Ток. Резултатите се базирани на податоци добиени од американската аналитичка агенција App Annie.
„Вкупното време за гледање на Tик Ток во Соединетите држави и Обединетото Кралство е подолго од Јутјуб, а кратките видеа ќе продолжат да привлекуваат внимание“, рече портпароката на на маркетинг -апликацијата Ани Чузен Кина.
Категориите како што се музиката и хуморот добиваат популарност. Исто така, потрошувачите се заинтересирани за гласовните социјални мрежи. На пример, побарувачката на Клубхаус во Јапонија и САД започна да се зголемува на почетокот на оваа година.
Tик Ток е во сопственост на Бајтденс, кинеска компанија основана во 2012 година.