Многумина велат дека успешен претприемач не се станува, туку се раѓа. Иако ова е тема сама по себе, факт е дека постојат одредени работи кои можеме да ги научиме од другите, поуспешни и поискусни.
И во светот на бизнисот, еден од симболите на успехот е токму Стив Џобс, човек кој создаде своја филозофија и кој, како резултат, ја потврди неговата вредност.
Не можете да им кажете на луѓето што ќе им се допаѓа
Луѓето можат да ви кажат што им се допаѓа, а тоа обично се однесува на нешто што веќе постои, што е само подобро, побрзо и поевтино. На пример, во текот на осумдесеттите години, клиентите на Apple сакаа подобри, побрзи и поевтини компјутери Apple II. Никој не бараше Мекинтош, а токму тоа го добија.
Успешните претприемачи можат да го создадат она што луѓето не се способни да го изразат
Експертите не можат да ви кажат што треба да направите. Експертите се добри да ви кажат што не е во ред со вашиот производ, но не можат да ви кажат како да го поправите она што не е во ред, туку можат да ви кажат како да се позиционирате подобро од другите.
Акцијата е на следниот свиок
Во текот на 1830 -тите, собирачите на мраз ги збришаа фабриките за мраз. Во текот на 1850 -тите, фабриките за мраз ги збришаа компании за производство на фрижидери. Борбата со тепање може да даде резултати, но вистинската иновација доаѓа кога ќе стигнете до следниот свиок или сами да го креирате.
Дизајнот е важен
Можеби не е важно за секого, но доволно е важно да имате моќ да направите разлика. Само функционалноста веќе не е доволна; сега вашиот производ или услуга мора да ја заврши својата работа на елегантен и задоволителен начин. Стив Џобс и Епл засекогаш ги подигнаа очекувањата на луѓето.
Вредноста не е исто што и цената
Цената е број отпечатен на хартија. Вредноста ги претставува вкупните трошоци и профит што ги носи еден производ. Нешто со повисока цена понекогаш може да има поголема вредност бидејќи ги намалува трошоците – како што е, на пример, обуката – и ќе доведе до подобри резултати. Не фокусирајте се на цената, туку на обезбедување и искажување вредност.
Џобс ја застапуваше идејата дека некои работи, за да им се верува, прво мора да се видат. Скептиците одбиваат да веруваат во нешто додека не го видат со свои очи. Ако сакате да бидете претприемач, мора да верувате во вашата идеја. Затоа Стив Џобс го промени светот, додека другите чекаа да се промени светот.