Не е тајна дека добро дефинираната стратегија за брендирање на работодавачот е суштински дел од секоја компанија во градењето врвни тимови.
Работодавaчите во различни индустрии се фокусираат на брендирање за подобро да разберат како тие се перцепирани и како таа перцепција влијае на регрутирањето, вработувањето и задржувањето на вработените.
Дали ви требаат податоци што објаснуваат зошто брендирањето на работодавачот е толку важно? Ви ги пренесуваме најважните ставки од брендирањето:
Брендирање на работодавач и регрутирање вработени
Убедливо најважниот резултат од силно брендирање на работодавaчите е дека идните вработени ќе имаат поголема веројатност да ја земат предвид вашата компанија кога аплицираат за работа. Размислете за следнава статистика и колку напори кандидатите се подготвени да вложат за да ја „запознаат“ компанијата долго пред да ја поднесат својата биографија и апликација:
• 86% од анкетираните експерти за човечки ресурси посочија дека вработувањето сè повеќе личи на маркетинг
• 86% од вработените и барателите на работа ги истражуваат прегледите и оценките на компаниите за да одлучат каде да аплицираат за работа
• 75% од активните баратели на работа веројатно ќе аплицираат за работа доколку работодавачот активно управува со брендирањето на нивниот работодавач
• 86% од жените и 67% од мажите не би биле вработени во компанија со лоша репутација
• 68% од милениумците, 54% од gen-X и 48% од буммерите изјавиле дека ги посетуваат социјалните мрежи на работодавачот за да ја проценат „репутацијата“ на компанијата
Брендирање и регрутирање на работодавачот
Брендирањето на работодавачот е исто така исклучително важно за време на процесот на вработување. Откако кандидатот ќе ја поднесе својата апликација за работа, работодавачот треба да го информира како ќе пристапи кон процесот на селекција. Како и кога ќе го одржи интервјуто, но и каква работна понуда нуди. Репутацијата на компанијата или ќе го охрабри или одврати кандидатот да прифати понуда за работа.
Дали кандидатот доволно ќе ја цени понудата на новиот работодавач за да го напушти својот сегашен работодавец? Можеби репутацијата што ја изградил работодавачот ќе игра клучна улога во изборот.
Според истражувањето:
• 50% од кандидатите велат дека не би работеле во компанија со лоша репутација, дури и со повисока плата од претходно
• 92% од луѓето би размислиле за промена на работните места доколку им се понуди улога во компанија со одлична корпоративна репутација
• доброто брендирање на работодавачот може да ги намали трошоците за процесот на селекција за дури 50%
• Негативната репутација може да ја чини компанијата и до 10% повеќе за време на процесот на селекција
Брендирање на работодавачот и задржување на вработените
Влијанието на доброто брендирање на работодавачот не завршува дури и откако кандидатот ќе ја прифати понудата и ќе го заврши процесот на селекција. Силата на угледот на една компанија се пренесува преку процесот на вработување, но и животниот циклус на вработените.
Културата на вашата компанија е моќна сила за намалување на обртот, подобрување на задржувањето на вработените, но и ангажирање на вработените.
• Речиси 30% од барателите на работа ја напуштиле работата во првите 90 дена од почетокот (што укажува на неусогласеност помеѓу ветеното и исполнетото според кандидатот)
• 7 од 10 испитаници изјавиле дека го промениле мислењето за компанијата откако го виделе одговорот на компанијата на нивните повратни информации
• Впечатоците на вработените се трипати поверодостојни од впечатоците на претседателот на Управниот одбор кога станува збор за работните услови во компанијата
• компаниите кои активно инвестираат во брендирање на работодавачот може да ги намалат загубите на вработените за дури 28%
Како што споменавме на почетокот, брендирањето на работодавачот опфаќа збир на активности насочени кон претставување на компанијата како посакуван работодавач, на кој влијае квалитетот на вработените, но и успехот на пазарот.