Во Германија има постојана дебата за енергијата. Не е само гасот од Русија, Германија добива и многу нафтени дестилати како готов дизел од најголемата земја во светот. Опасноста од енергетски колапс расте секој ден, а Германците се во неволја, што да прават…
Има идеи да се намали греењето за степен до два во зима, со што речиси целосно би се елиминирала потребата од купување руски гас, а на од друга страна германските автопати на неограничени делници. Колку би биле заштедите? Федералната агенција за животна средина (УБА) објави интересни податоци.
Во моментов во Германија се водат дискусии за ограничување на брзината од 130 km/h на автопатите, а со тоа и во оние делови каде што брзината не е ограничена.
Според пресметките на Федералната агенција за животна средина, со намалување на брзината може да се заштедат 1,5 милиони тони CO2, а со тоа и 600 милиони литри гориво годишно. Потенцијалот за заштеда е уште поголем доколку се дозволени само 120 km/h. Тогаш би се ослободиле 2 милиони тони помалку CO2 и би се заштедиле 800 милиони литри гориво.
За ограничувањата на брзината на автопатот се дебатира подолго време, а моменталната состојба најмногу им оди во прилог на поборниците на оваа мерка. Патем, ограничувањата за брзина на интервенција не се нови. Во декември 1973 година, нафтената криза ја натера владата на Западна Германија да постави ограничување на брзината на автопатот од 100 км на час. Мерката веднаш стана непопуларна и беше укината во март 1974 година.