„Uber“ ќе ги намали трошоците и ќе се фокусира на тоа да стане поисплатлив бизнис за да се справи со „сеизмичката промена“ во расположението на инвеститорите, им порача на вработените извршниот директор Дара Косровшахи во е-пошта.
„По финансискиот извештај, поминав неколку дена на средби со инвеститорите во Њујорк и Бостон“, напиша Косровшахи во е-поштата испратена во неделата, која ја виде и „CNBC“.
„Јасно е дека пазарот претрпува сеизмички промени и треба соодветно да реагираме“, рече тој.
Акциите на технолошките компании паднаа од височините за време на пандемијата на коронавирусот бидејќи инвеститорите се загрижени за изгледите за ерата на евтини пари што ќе го дефинира историскиот нахакан пазар. Индексот „Nasdaq Composite“ ја забележа својата петта последователна недела на пад во минатата недела, најдолго од серијата од 2012-ра година.
За да се справи со промената во економското расположение, „Uber“ ќе ги намали трошоците за маркетинг и поттик и ќе го третира вработувањето како „привилегија“, рече Косровшахи.
„Треба да се погрижиме економијата на нашата поделба да работи пред да пораснеме. Ќе бидат повлечени најмалите ефективни маркетинг трошоци и стимулации“, напиша шефот на „Uber“.
„Вработувањето на нови луѓе ќе го третираме како привилегија и ќе внимаваме кога и каде да додаваме вработени. Ќе бидеме уште построги за трошење во сите области“, вели Косровшахи.
Ова го претвора гигантот за споделено патување во друга технолошка компанија која предупредува на побавна стапка на изнајмување. Минатата недела, „Facebook“ му кажа на својот тим дека ќе го запре или успори темпото на вработување вработени од средно или високо ниво, а „Robinhood“ ја намали својата работна сила за околу 9 проценти.
„Uber“ сега ќе се фокусира на постигнување профитабилност врз основа на слободни парични текови, наместо приспособена „EBITDA“ (заработка пред камата, даноци, амортизација и амортизација), рече Косровшахи.
„Постигнавме огромен напредок во однос на профитабилноста, поставувајќи цел од 5 милијарди долари за прилагодена „EBITDA“ во 2024-та година, но целите сега се менуваат“, рече Косровшахи. „Сега се работи за слободен паричен тек. Можеме (и треба) да го постигнеме тоа брзо“, додаде тој.
Приходите на Uber се зголемија повеќе од двојно на 6,9 милијарди долари во првиот квартал, откако побарувачката за овие услуги закрепна благодарение на олеснувањето на мерките околу Ковид-19. Компанијата во голема мера се потпираше на залихите на храна „Eats“ за да ја зголеми продажбата за време на пандемијата.
Сепак, „Uber“ исто така забележа загуба од 5,9 милијарди долари за периодот, наведувајќи го падот на инвестициите во капитал.
„Ние им служиме на пазарите за трилиони долари, но големината на пазарот е ирелевантна ако не се трансформира во профит“, додаде првиот човек на компанијата.
„Иако инвеститорите се „задоволни“ од растот на „Uber Eats“ по пандемијата, сегментот „треба да расте уште побрзо“, рече Косровшахи. Тој додаде дека логистичкиот бизнис на компанијата е можност за раст кој „треба да стане уште поголем“.