Главниот извршен директор на Stellantis, Карлос Таварес, вели дека автомобилската индустрија ќе продолжи да се соочува со недостатоци на батерии и суровини во текот на следните години.
Таварес верува дека тековната промена на индустријата кон електрични возила неизбежно ќе доведе до проблеми со снабдувањето, особено со батериите, околу 2025 или 2026 година, кога побарувачката за нив ќе достигне нови височини.
Проблем со недостиг на суровини
Снабдувањето со суровини, особено оние потребни за да се направат полесни рамки за ЕВ за да се спречи зголемувањето на тежината предизвикано од нивните тешки батерии, исто така може да биде предизвикувачки.
Како и многу од неговите ривали, Stellantis има големи амбиции за целосно електрична иднина. Во март, компанијата рече дека сите нејзини марки ќе бидат целосно електрични во Европа до 2030 година и дека фирмата ќе достигне нето нула до 2038 година. Од 2024 година, сите нови модели лансирани од брендовите на Stellantis ќе вклучуваат целосно електрични варијанти, вклучително и комерцијални комбиња и лесни пикапи од Ram, теренски 4×4 и семејни теренци од Jeep, перформанси автомобили од Dodge и семејни автомобили од Chrysler.
Stellantis подготвува повеќе од 75 ЕВ до 2030 година, од кои повеќе од 25 ќе бидат електрични возила за пазарот во САД. Производителот на автомобили, исто така, бара да го зголеми производството на капацитет на батерии на 400 GWh, што е зголемување за 140 GWh во споредба со претходните планови.
извор: biznisinfo.mk