Инстаграм доби ново „визуелно освежување“, а тоа ќе се однесува на новото лого, фонт и распоред на реклами на цел екран.
Според компанијата, новиот дизајн ја става содржината во центарот со фокус на едноставноста и самоизразувањето.
За новото лого, Gradient, тие користеа иновативен процес на 3D моделирање за да го направат поживописен.
За време на дизајнот на Sansa, целта беше фонтот да се направи глобално достапен, а тоа беше постигнато во партнерство со јазични експерти ширум светот, со цел социјалната мрежа да се прилагоди на глобалните скрипти, вклучувајќи арапски, тајландски и јапонски.
“Instragram Sans е инспириран од дизајнерските елементи кои нашата заедница ги гледа секој ден, нашето лого и натпис. Нашиот нов фонт го нагласува нашиот посебен идентитет. Новиот фонт ќе биде дел од Instagram Stories и Reels”, заклучуваат од компанијата.