Воздушното перниче е еден од најважните елементи на пасивната безбедност. Денес го имаат скоро сите нови автомобили. Сите освен овој.
Тоа е SCG 004S, а работите стануваат појасни кога ќе кажеме дека зад сè стои Scuderia Cameron Glickenhaus. Деновиве дефинитивно имаат причина за славење бидејќи покрај успешните краш тестови имаат и едно историско достигнување. Тие штотуку станаа првиот американски производител од 1967. година кој се искачил на постолјето на 24 Hours of LeMans.
Тој успеал да ги исполни сите критериуми на тестот за судар од страничен удар без употреба на воздушно перниче. Станува збор за тест во кој возило, кое во овој случај е деформабилна бариера, удира во страната на возилото за тестирање под агол со брзина од 51 км/ч.
Ова е многу тежок тест за дизајнерите бидејќи, за разлика од фронталниот простор, нема голема зона на деформација на просторот на моторот. Затоа, страната на возилото мора да биде деформабилна за да ја апсорбира енергијата од ударот, но во исто време доволно силна за да не ги повреди патниците. И тоа е многу тешко да се постигне кога ќе ги отстраните воздушните перничиња од равенката.
Колку е тешко тоа да се постигне најдобро говорат податоците кои ги дава SCG и вели дека ниту еден производител пред нив не го поминал овој тест без воздушни перничиња.