Две од најголемите европски авиокомпании најавија нова рунда откажани летови, интензивирајќи ги прекините кои постпандемиското закрепнување на туристичката индустрија го претворија во кошмар, пишува „Bloomberg“
Холандскиот оддел на „Air France-KLM“ планира да откаже 20 повратни летови до европските дестинации секој ден до крајот на август. Германската „Lufthansa“ соопшти дека следната недела ќе откаже 770 летови.
Европската авиоиндустрија страда од невидени тесни грла и долги редици за пријавување на аеродромите од лондонски Хитроу до Брисел и Дизелдорф. Проблемите се предизвикани од работни спорови, недостигот на персонал и намалувањето на трошоците за време на пандемијата, кои сега им возвраќаат на компаниите исто како што патувањата закрепнуваат за време на напорниот летен период.
Поради слетувањето на авионите, на некои аеродроми се трупа багаж.
Тридневните штрајкови минатата недела на парискиот аеродром Шарл де Гол оставија десетици илјади куфери заглавени во најголемиот меѓународен центар во Франција. Додека работниците го просејуваат насобраниот багаж, францускиот министер за транспорт Клемент Бон во петокот рече дека може да биде потребно една недела да се расчистат илјадниците преостанати куфери.
Мерките на „KLM“ се насочени кон „ослободување“ на оперативниот стрес за персоналот на аеродромот и авиокомпаниите, соопшти во петокот превозникот.
Со намалувањето на летовите на „Lufthansa“ вкупниот број откажани летови летово изнесува околу 3.900, вклучувајќи ги и претходните најави. Портпаролката на компанијата рече дека новите откажувања, кои во голема мера влијаат на вечерните летови, имаат за цел да спречат прекини на други врски.
Двете авиокомпании се обидуваат да ја намалат жешката побарувачка за билети за да го подигнат притисокот врз активноста. „KLM“ сериозно ќе ја ограничи продажбата на преостанатите билети на своите европски линии за да им овозможи на клиентите чии летови се откажани да ги променат своите резервации, соопшти авиопревозникот. „Lufthansa“ ги продава преостанатите билети за јули по минимум 500 евра по лет, што значи дека враќањето во економска класа од Франкфурт до Берлин чини 1.000 евра.
„KLM“ го направи овој потег во услови на веќе значително стегање на продажбата на билети од страна на авиокомпанијата, откако нејзиниот центар Шипхол презеде драстични мерки за да го ограничи капацитетот ова лето поради недостиг на безбедносен персонал.
Недостигот од ракувачи со багаж остави илјадници куфери заглавени на аеродромот во Холандија, изјави портпаролот.