Деловниот свет често се доживува како пресметан и незаинтересиран за ништо друго, освен за постигнатите резултати. Но, има и такви работодавци кои се свесни дека вработените, а не бројките се основата на секоја компанија и дека нивната продуктивност и лојалност кон компанијата придонесува за здрава работна атмосфера во која заработката е компензација, а не пофалба за работата.
Но, како да се создаде таква средина? Со воспоставување на таканаречената „култура на пофалби“, компаниите испраќаат порака до своите вработени дека се грижат за нив и нивните резултати. Според Inc.com, најдобро е да се пофали:
Јавно
Луѓето сакаат да бидат пофалени и јавно издвоени за нивните достигнувања пред своите колеги. Во исто време, другите вработени сфаќаат дека напорната работа нема да помине незабележано.
Со почит
Неискреноста секогаш се чувствува, а пофалбите што не доаѓаат од срце нема да дадат добар ефект. Вработените ќе почнат да ги преиспитуваат мотивите зад лажните пофални зборови, давајќи им главно негативни конотации.
Конкретно
Подобро е да се фалат конкретни достигнувања, наместо да се работата како целина.
Во вистинско време
Многу е важно да се пофали работникот веднаш по завршувањето на работата. На овој начин работодавачот им испраќа порака на своите вработени дека будно ја следи нивната работа, дека е во тек со се што се случува во компанијата и дека се грижи. Од друга страна, тоа е време кога самиот вработен очекува пофалби и кога тоа најмногу ќе му користи.