Недостигот од персонал ги принудува јужнокорејските компании активно да имплементираат роботи во услужниот сектор. Паметните машини веќе ги заменуваат луѓето во угостителските објекти, на пример.
Јужна Кореја има една од најниските стапки на наталитет, а претстојното зголемување на минималната плата, кое се удвои во претходната деценија, ги принудува услужните компании се повеќе да размислуваат за користење роботи. Машините наскоро ќе почнат да се занимаваат со испорака на храна и веќе извршуваат голем број функции во јавните угостителски објекти, забележува Nikkei Asian Review во извештајот.
Логистичкиот гигант CJ Logistics ја смета својата технологија за оптимизирање на магацинските операции за револуционерна, што вклучува роботскo преместување на сталажи со стоки до работното место на операторот, одговорен за пакување пакети за испорака до клиентот. Роботот ја сортира содржината на сталажите на таков начин што повеќето стоки нарачани заедно се наоѓаат во близина.
Според компанијата, овој пристап овозможува еден вработен да обработи 23,8 пратки на час, наспроти 15,4 со класичниот метод. т.е. продуктивноста на операторот се зголемува за 55%, благодарение на роботите.
Во корејскиот кетеринг, роботите исто така се широко користени. Тие веќе точат и служат пијалоци на станиците на метрото, доставуваат нарачки во кафулиња наместо келнери, а работат и во кујната. Таков „автоматизиран готвач“ е способен да готви 50 порции пилешко на час или 5 порции оризови колачи на секои десет минути.
Роботските колички влегуваат во услуги за испорака на готови оброци до домовите на крајните клиенти, иако регулаторните ограничувања им забрануваат да работат на тротоари и пешачки патеки. Индустријата чека олеснување во оваа област во 2023 година. Во моментов, употребата на роботски возила за испорака на храна се прави експериментално.