Помина нешто повеќе од една деценија откако беше одлучено Тим Кук да седне на столот на Apple. Поточно, таа одлука ја донесе Стив Џобс кога го назначи Кук за свој наследник во 2011 година.
Тоа беше голема одлука од голем човек на врвот на голема компанија, а уште поголеми очекувања од високо обучен менаџер и „топчи“ како Кук.
Со заминувањето на Стив Џобс, креативниот мозок на тимот на Apple, на компанијата несомнено и требаше адекватна замена. Сите бројки говореа дека бизнисот е на добар пат и дека истиот пат мора да се продолжи. Кук го доби факелот на Џобс во рацете.
Кога Кук беше на чело, Apple вредеше околу 340 милијарди долари, а денес се проценува на 2,4 трилиони. Како што тврдат сведоците, Џобс бил исклучителен претприемач и креативен за кого тешко можело да се најде замена, но Кук се покажал како врвен оперативец со неверојатни способности да го организира и рационализира синџирот на снабдување и да извлече огромен профит од секој уред што го донел Apple на пазар.
Двајцата клучни луѓе на гигантот Apple се различни, пред се како менаџери и лидери, но една навика ги поврзува и останува и денес како традиција која не може да се напушти.
Деловна навика
Во интервју за магазинот Fortune во 2015 година, Кук откри што земал од Џобс и што практикува денес. Секој понеделник во 9 часот тој се среќава со врвните директори на Apple.
„Сè уште се работи на начин онака како што Џобс го постави“, рече Кук неодамна на конференцијата Code.
Вака Џобс го опиша обичајот на состанокот во понеделник наутро три години пред да ја напушти лидерската позиција:
„Она што го правиме секој понеделник е да го прегледаме целокупниот бизнис. Поминуваме низ продажбите од претходната недела. Ја поминуваме продажбата на секој производ во развој, ги анализираме сите производи со кои има проблеми како и оние за кои има поголема побарувачка. Практично, 80% се исти теми секој понеделник, но мора да поминеме низ сето тоа за да бидеме на „иста страница“.
Истите состаноци сè уште се одржуваат во понеделник во 9 часот. Сега ги води Кук и тој не се откажува од оваа практика. Тој продолжува да наведува дека Apple е компанија на Џобс и така треба да остане. Тој инсистираше на тоа дека сите шефови мора да бидат запознаени со сите делови од работата и тоа е една од клучните карактеристики на Apple.
Извор: biznisinfo.mk