Во изминатата година, феноменот како „големиот отказ“ и „тивкото откажување“ станале жешки теми, што навело многумина вработени да преиспитаат што им значи работата во компанијата. Најпопуларните клучни зборови во текот на 2022 година, во врска со работата се: „против работа“, „работи колку што си платен“ и „тивко откажување“.
Најголемиот дел од овие разговори се обавувале на Reddit, покажуваат статистиките на агрегаторите на социјални вести.
„Antiwork“ (против работа) е термин кој се однесува на оние кои „сакаат да извлечат максимум од животот без работа“ и „љубопитни се за тоа да ја уништат работата“. Овој термин забележал пораст на споменување на оваа мрежа од 104 % на годишно ниво од септември 2021 година.
„Работите колку што сте платени“, како „тивкото откажување“ претставува повик до работниците да не се вложуваат премногу во работата. Во истиот период забележал зголемување од 95 % во однос на претходната година.
Реалност е дека општото чувство на незадоволство кај вработените во деловниот свет е зголемено, а тие бараат начин своите поплаки и загриженоста да ги изнесат во јавност – без оглед на тоа дали менаџментот проверува дали има повратни информации или не.
Неодамнешните трендови како „тивокото откажување“ укажуваат на тоа дека вработените „се повеќе ги преиспитуваат“ своите улоги.
Експертите тврдат дека „најдобар начин“ за решавање на проблемите на работното место е да ги пријавите директно на менаџерот или организацијата.
Според истражувањето на Институтот за работна сила Achievers, на пример, само 14 % од вработените се согласни дека нивните компании редовно бараат повратни информации за важни прашања.
Во тоа светло, насочувањето кон онлајн форумите како што е Reddit може да биде обли, на ослободување од стресот или извор на валидација кога станува збор за проблемите на работното место.
„Огнот“ е акроним за „финансиска независност, прерано пензионирање“, термин кој го популизираат оние кои сакаат да одат во предвремена пензија живејќи од инвестиции и заштеди, а не од плата, рекол Вонг.
Додека работниците прво би требало да им се обратат на работодавачите со поплаките, експертите велат дека одговорност е на компаниите да бидат „ангажирани во засилување на вработените“ и да им даваат повратни информации
Тоа значи дека менаџерите би требало да бараат повратни информации и да ги прашуваат како можат да ги поддржуваат, собирајќи повратни информации на различни начини за да можат да се погрижат вработените да ги комуницираат своите потребни на начин кој им е најмногу пријатен.
извор: rabotnik.com.mk