Управувањето со луѓето не е лесна работа. Да се работи за другите и да се биде подреден исто така бара труд и одредени квалитети. Би се рекло дека потребите на двајцата се индивидуални, но науката одамна е вклучена во таквите односи и се воспоставени одредени правила за кои е познато дека носат добро за мнозинството.
Што вели науката за моменталната бизнис клима? За кого луѓето сакаат да работат денес?
Што бараат луѓето денес?
Оваа година беа објавени резултатите од големото истражување со цел вработените да се изразат и да кажат за кого сакаат да работат. Поточно, каков треба да биде нивниот претпоставен за да биде класифициран како пожелен.
Доминик Меклафлин ги откри резултатите од ова истражување како дел од неговата студија. За сите оние кои сакаат систематизација и бараат прецизност, резултатите јасно покажаа дека мнозинството вработени високо ги ценат овие менаџерски особини или квалитети:
- Доверливост
- Создавање средина за учење
- Грижа за луѓето
- Тенденција за вклучување на тимот во одлучувањето
Најдобар совет
Сигурноста или довербата се на врвот на листата на најбарани лидерски квалитети. Ако сте менаџер на кој неговите луѓе веруваат, ако ви веруваат иако не знаете сè и немате секогаш одговор на секое прашање, сигурно сте еден од омилените. Луѓето сакаат да работат со вас. И не само што сакаат, туку се далеку попродуктивни и подготвени да придонесат за развој на бизнисот. Може да се каже дека на крајот се и посреќни.
Со двете нозе на земја
Интересно е колку луѓето ја ценат деловната атмосфера каде што грешката е сосема во ред и се третира како можност за учење наместо како можност за казнување. И, пред сè, луѓето ценат кога другиот без проблем признава дека згрешил, дека е човек како и останатите.
Накратко, ова истражување потврди дека вработените високо ги ценат менаџерите кои се „приземни“ и чесни.
Исто така, доколку вие како менаџер јавно признаете дека предлогот е одлична идеја, ќе добиете многу плус. Доколку издвоите награди и за креаторите на ваквите идеи, ќе бидете високо оценети и пожелни како менаџер. Исто така, се препорачува наградите да не мора да бидат скапи или ексклузивни. Картичките за подароци, ручекот, платената обука или поддршката за промоција, исто така, ќе направат одлична работа за мотивација.
„Несебичен“
Грижата за луѓето е бесценета. Ако, како менаџер, размислувате за потребите на вашите луѓе, ако навистина се грижите тие како поединци да се вклопат во системот на најдобар начин, вие сте на вистинскиот пат вашиот тим да биде сочувствителен и лојален кон вас. Гордост, доколку сте вистински заинтересирани за професионалниот развој на секој член на тимот, за обуки и едукации, се покажа дека ќе бидете наградени со задоволството на луѓето и добри деловни резултати, пишува Бонитет.рс.
Само отворен
Еден од најдобрите совети што можете да ги добиете е да ги вклучите вашите луѓе во процесот на донесување одлуки што е можно повеќе. Ваквата отвореност, слушање и ценење на мислењата на луѓето со кои работите ќе изгради однос на доверба и ќе видите неверојатни позитивни промени. Првото нешто што ќе излезе на површина е задоволството на вработените од нивната работа, вашиот однос и атмосферата.
Најдобрата вест е дека сите овие споменати квалитети можат свесно да се развиваат. Не ви треба посебен талент. За почеток, треба секогаш да ги имате на ум, секој ден, цел ден.
извор: biznisinfo.mk
Можеби ќе ве интересира: Зошто луѓето ја преиспитуваат својата работа?: „Работат колку што ќе им се плати“ или „Воопшто не работат“