Електронското банкарство се покажа како практичен и сигурен начин за подмирување на вашите долгови кон државата. Сепак, на вас е да бидете одговорни со вашите пари и да ги контролирате вашите плаќања доколку сакате да избегнете сценарио за извршители, предупредуваат банкарите.
Патот од неплатен долг до извршител е доволно долг и полн со опомени од доверителите, па практично е невозможно, како што тврдат, долгот да стане сопственост на извршителот пред да го подмирите.
Не е во интерес на деловните банки да работат на штета на клиентите бидејќи се изложени на високи казни од Народната банка и ризик да го загубат угледот. Затоа банките широко ги користат заштитните механизми за да не им наштетат на клиентите.
Прочитајте: Што треба да знаете пред да одите во банка за да платите сметки?
Она што е добро во електронската димензија на бизнисот и електронските плаќања е што сé е евидентирано. Значи сé може да се погледне наназад и да се види дали е спроведено, дали не е спроведено, дали е одбиено, дали немало имало средства..
Можни се грешки од техничка природа поради недостапноста на услугите кај банките, но по правило, банките не го користат ова за да му наштетат на клиентот. Парите уредно ќе бидат вратени на вашата сметка. Доколку, сепак, се најдете во групата од 0,1 оштетени лица, можете да го искористите вашето законско право да ја тужите банката.
Системот за електронско плаќање е веќе толку усовршен што ја исклучува можноста за намерна измама од страна на банките. Важно е редовно да го проверувате состојбата на вашата сметка и да ја пријавите секоја грешка или неправилност прво во вашата банка, а потоа во Народната банка. Секогаш има време за тужба, велат банкарите.