Ова се автомобили за кои „народски“ речено трошат како запалка, сакајќи да се потенцира нивната ниска потрошувачка на гориво…
Прочитајте: Возачи, внимавајте: Сијаличка што не смеете да ја игнорирате
Со растот на цените на горивото, потрошувачката на гориво повторно стана актуелна како една од најважните карактеристики на возилата. Откако димензииte на екранот (во дијагонала) и системите за помош имаат предност како најчести теми за автомобилите, сегашните услови на пазарот диктираат некои нови трендови. Едно од нив е секако потрошувачката на гориво, која сега има зголемено учество во буџетот на домаќинствата.
Меѓутоа, има и автомобили чии сопственици не се грижат премногу за потрошувачката, пишуваат специјализираните портали во регионот. Не мислиме на сопствениците на возила со инсталација на системи на гас, оние на поскапите хибриди или дури и поскапите електрични автомобили, туку на сопствениците на некои многу економични автомобили.
На пример, во раните 1990 -ти години такви автомобили беа Daihatsu Charade, Suzuki Swift и Citroen AX (потоа Saxo), кои дури тогаш трошеа помалку од 5 l / 100 km. И тоа била драстична разлика во однос на највообичаените возила Zastava и Yugo, кои беа двојно повеќе жедни со класичните карбуратори, без разлика колку лесна нога имале нивните сопственици врз педалот за гас.
Денес, некои други автомобили ја преземаа таа улога, а нивната потрошувачка, и покрај технолошкиот напредок, не се намали значително. Поголеми и потешки, овие автомобили останаа на нивото на поранешните штедачи, што значи дека тие се вртат околу 5 л / 100 км.
Така е и британското списание What Car? состави листа на 10 -те нај-економични автомобили, а меѓу нив има неколку со семејна функција. На 10 -то место е Dacia Sandero 0,9 TCe (90HP) која троши 4,45 l / 100 km. Поволната цена и можноста за инсталација на гас го прават овој модел веројатно најдобар избор во време на криза.
SEAT Leon
Следува Seat Leon 1.0 TSI со 95КС, кој има иста потрошувачка, но и значително повисока цена. По Leon следуваат градските мали автомобили, почнувајќи од Kia Picanto, VW Up, Škode Citigo… И сите тие се движат од 4,3 до 4,2 l / 100 km. На третото место е Up со мотор од 75КС и 4,21 l / 100 km. И на самиот врв е добро познато име, Suzuki, меѓу кои Ignis 1.2 е единствениот што може да потроши помалку од 4 л / 100 км.
Volkswagen Up
Ако додадеме дизели во приказната, оние што се секако за пофалба се Opel Astra 1.6 CDTI со просек од 4,18 l / 100 km, Seat Leon 1.6 TDI со минимална потрошувачка и Škoda Superb 2.0 TDI со 150 КС и просек од 4,3 л / 100 км, посочува британскиот специјализиран автомобилски магазин.
Во оваа листа на „штедливи“ ќе ги вклучиме и мотор од 1,5 dCi на францускиот Renault, кој исто така може непречено да работи во просек под 5 л / 100 км, веројатно во сите модели во кои се имплементира.
Ако ја прошириме приказната за хибридите, особено оние на поевтино ниво, кои се создадени за да бидат економични, јасно е дека сите тие се паметни набавки, што во овие услови на секојдневно поскапување на нафтените деривати се вистинска благодет за семејниот буџет.
Извор: avtoklub.mk