Од 2023 година во Германија ќе стапат на сила новите правила и закони кои се однесуваат на патниот сообраќај и на возачите. Во продолжение прочитајте ги сите нови стандарди и закони кои ќе важат за германскиот патен сообраќај од 2023 година:
Данок на CO2 – Бидејќи трошоците за енергија се зголемија прекумерно, федералната влада одлучи да го суспендира годишното постепено зголемување на данокот на CO2 за 2023 година. За возачите, тоа значи дека даноците нема да се зголемат од 30 на 35 евра по тон CO2 во новата година.
Замена на возачка дозвола – До 2033 година, секоја возачка дозвола издадена пред 19 јануари 2013 година мора да се замени за нова возачка дозвола на ЕУ. Ако возачката дозвола е издадена пред 1999 година, годината на раѓање го одредува периодот на замена. Родените меѓу 1959 и 1964 година имаат рок до 19 јануари 2023 година да ја заменат возачката дозвола.
Датумот на издавање можете да го најдете на предната страна на возачката дозвола под точка 4а. За сите возачки дозволи издадени по 18 јануари 2013 година, датумот на важење ќе го најдете во точка 4б.
Бонусот за купување на Plug-in хибридни електрични возила е укинат – Од 2023 година ќе има промена во насоките за финансирање на plug-in хибридни автомобили. Имено, купувањето на plug-in хибриди и електрични автомобили досега беше поддржано со бонус за иновации, но од 2023 година тоа повеќе нема да биде случај.
Покрај укинувањето на бонусот за купување на plug-in хибриди, од 1 јануари се воведува и помал еколошки бонус за е-автомобилите. Имено, за електрични возила чија цена е пониска од нето 40.000 евра, купувачот ќе добие 4.500 евра субвенции од државата и 2.250 евра од производителот, што значи вкупно 6.750 евра. За електрични возила со нето цена до 65.000 евра добивате 3.000 од државата и 1.500 од производителот, т.е. вкупно 4.500 евра средства. Од 1 септември 2023 година за субвенција за е-автомобил можат да аплицираат само физички лица.
ТХГ квота – Сопствениците на е-автомобили можат да продолжат да заработуваат пари во 2023 година со издавање и продажба на сертификати за CO2 на компании кои испуштаат премногу јаглерод диоксид според квотата за намалување на стакленички гасови (квота за стакленички гасови). Сертификатот може да се препродава секоја година.
Нова боја за налепница HU – Секоја година, автомобилите мора да поминат технички преглед. Од 2023 година ќе бидат вклучени сите автомобили со розова налепница. Откако ќе го положите главниот испит, ќе добиете портокалова марка со важност до 2025 година.
Промени во видовите и регионалните класи – Во 2023 година, околу 4,8 милиони возачи ќе можат да поминат поевтино благодарение на новите видови осигурување на автомобили. Околу 8,1 милиони возачи, пак, го ставиле својот автомобил во повисока класа во однос на претходната година. За околу 29,3 милиони возачи ништо нема да се промени во однос на 2022 година.
Од 2023 година, регионалната класа ќе се движи на повисоко ниво за околу 10,1 милиони сопственици на автомобили. Околу 5,5 милиони возачи ќе бидат во помалата класа. 26,8 милиони остануваат во истата регионална класа како и во 2022 година.
Задолжителна маска во кутијата за прва помош – Од 1 февруари 2022 година, две заштитни маски се дел од задолжителната опрема во комплетот за прва помош во автомобилот. Сите кои сè уште не ја почитувале новата регулатива имаат рок до 31 јануари 2023 година да го реконструираат комплетот за прва помош.
Од 2023 година, регионалната класа ќе се движи на повисоко ниво за околу 10,1 милиони сопственици на автомобили. Околу 5,5 милиони возачи ќе бидат во помалата класа. 26,8 милиони остануваат во истата регионална класа како и во 2022 година.
Задолжителна маска во кутијата за прва помош – Од 1 февруари 2022 година, две заштитни маски се дел од задолжителната опрема во комплетот за прва помош во автомобилот. Сите кои сè уште не ја почитувале новата регулатива имаат рок до 31 јануари 2023 година да го реконструираат комплетот за прва помош.