Не само обичните работници ги губат своите работни места, туку пресвртници се случуваат и меѓу лидерите – поточно, меѓу женските лидери.
Не само обичните работници ги губат своите работни места, туку пресвртници се случуваат и меѓу лидерите – поточно, меѓу женските лидери.
Кога станува збор за врвот на компанијата, веќе има лични одлуки. Имено, неодамна се појави веста дека Сузан Војчицки, една од највлијателните лидери во Силиконската долина со 25-годишно искуство во Google, ја напушта позицијата шеф на YouTube.
Можеби ќе ве интересира: Не добивате редовна плата и немате никакви бенефиции? - Каде "лежи" проблемот?
Според Блумберг, нејзиниот случај е уште еден пример за „вознемирувачки“ тренд во Силиконската долина, иако Војчицки рече дека заминува од лични причини – првенствено, за да посвети повеќе време на семејството и новите проекти.
„Жените од висок профил се на излезна врата“, додаде Блумберг, наведувајќи повеќе примери што следеа минатата недела, кога главниот оперативен директор на Мета, Марне Левин, поднесе оставка по 12 години работа.
Минатата година Шерил Сандберг се повлече од функцијата главен оперативен директор на Мета на почетокот на јуни.
Се разбира, моќните женски фигури остануваат во технолошкиот свет, но тие генерално се наоѓаат на пониски позиции. Да речеме, иако многу успешна – Лиза Џексон е една од петте жени во лидерскиот тим на Apple, во споредба со 13 мажи.
Секоја компанија и секоја жена има своја приказна, но не е тајна дека пандемијата особено тешко ги погоди жените. Според некои проценки, околу 2 милиони од нив ги напуштиле или ги загубиле своите работни места помеѓу февруари 2020 и јануари 2022 година, додека бројот на мажи во работната сила останал приближно ист.
Жените лидери исто така ги менуваат работните места со рекордно темпо.
Поточно, Војчицки помина девет години на чело на најпопуларната видео и музичка платформа, што, пишува Блумберг, „е неверојатно долго време за секој извршен директор во Силиконската долина, особено за неосновач“.
Таа успеа да ги зголеми приходите на компанијата на 29 милијарди долари, додека бројот на корисници скокна на повеќе од 2,5 милијарди. Пред тоа, таа помогна во создавањето и негувањето на сега доминантниот адвертајзинг бизнис на Google. Иако одлучила да ја напушти оваа работа, изјавила дека нема „целосно да исчезне“.
Извор: biznisinfo.mk