Амбициите на Маск околу платформата X се добро познати. Сопственикот на оваа социјална мрежа сака таа да стане апликација за се – од комуникација до плаќања, која би можела да ги замени нашите паричници, но и сите други комуникациски платформи. Па дури и – телефонските броеви.
Неговата платформа X ја воведе можноста за остварување аудио и видео повици кон крајот на минатата година, каде што треба да се нагласи дека секој може да прима вакви повици, но не и да остварува. Имено, оваа опција е резервирана само за претплатниците на таа социјална мрежа.
А еден од претплатниците кои својата комуникација речиси целосно ќе ја пренесат на поранешниот Твитер е секако Илон Маск.
Во текот на следните неколку месеци, ќе го повлечам телефонскиот број и ќе го користам само X за моите текстуални пораки и аудио и видео повици, објави Маск на својата платформа кон крајот на минатата недела. Не треба да има сомнеж дека ова е начинот на кој Маск сака да се рекламира, односно да ги популаризира овие можности на платформата Х, бидејќи многумина сè уште не ја гледаат оваа социјална мрежа како конкурент на WhatsApp, Viber, Signal и друга комуникација, но исклучиво како место за објавување и коментирање на текст, слики и видео објави.
Воведувањето на опцијата за телефонски повици на таа мрежа не значи дека сега можат да ви се јават сите претплатници кои сакаат, но корисниците сепак имаат контрола врз луѓето кои можат да стапат во контакт со нив преку таа мрежа. Во делот за поставки за приватност и безбедност, корисниците можат да изберат дали сакаат да дозволуваат или забрануваат повици, а на истото место може да се одреди кој може да им се јавува – луѓето што ги следат, оние во нивниот именик или проверените корисници.
Информациите за бројот на претплатници кои всушност користат X за остварување повици не се познати, а ќе биде интересно да се види дали оваа објава од Маск ги мотивира барем да ја испробаат неговата мрежа за гласовни и видео повици. Откако Маск го презеде Твитер (и подоцна ја преименува во Х), социјалната мрежа се карактеризира со бројни подеми и падови, како и бројни критики и загуба на огласувачи, со соодветен пад на приходите. Според податоците од почетокот на годината, од преземањето на Twitter, вредноста на таа компанија паднала за цели 70 отсто.
Компанијата се уште се надева дека работите ќе се стабилизираат и дека со текот на времето новите опции ќе привлечат поголем број корисници, вклучително и поголем број претплатници, а ќе се обидат да привлечат нови корисници со опции како што е споменатата директна исплата помеѓу луѓе кои имаат профил на X и други.