Што откако ќе ги добиете податоците за задоволството на вработените?
Employer brаnding-от има две цели - привлекување нови и задржување на најдобрите вработени. За да го постигнеме ова, мора да ја следиме перцепцијата на јавноста за нашата компанија како работодавач и задоволството на постојните вработени. Но, самото истражување и податоците што ги добиваме не се волшебно стапче - дури тогаш треба да се фатиме за работа. За да се олесни оваа работа, постојат акциони планови.
Акционите планови се детални планови кои се користат за организирање и спроведување на конкретни задачи или проекти. Нивната цел е да обезбедат активностите да се спроведуваат ефикасно и во согласност со поставените цели.
Добриот акционен план мора да содржи:
- Конкретниот предизвик што го имаме
- Акција за тоа како ќе се обидеме да го промениме
- Временска рамка или рок до кој треба да воспоставиме нов процес
- KPI, т.е. дефинирање на начинот на кој ќе го следиме тоа
- Одговорно лице – лицето кое е задолжено за спроведување на акцијата и следење на нејзиното подобрување
Премногу често во пракса се случува да поставуваме акциони планови, а потоа други задачи не одвлекуваат и до следната година не се ни сеќаваме што сме поставиле како цел, ниту сме направиле нешто околу тоа. Затоа е важно акцискиот план да биде што е можно поедноставен и да не биде премногу опширен.
Но, да се вратиме на почетокот - нема акционен план без податоци што и како сакаме да промениме, податоците се почеток на секоја приказна. За да добиете податоци и да ја започнете вашата приказна и позитивна промена, придружете се на Pulser - Истражување за задоволството на вработените!