Македонскиот сладолед продолжува да ги освојува вкусовите на потрошувачите низ целиот свет, со посебен акцент на пазарите во Србија и во Велика Британија.
Според најновите податоци објавени од „Тренд економи“, македонските производители на сладолед забележале значителен раст во извозот за минатата година, достигнувајќи вредност од 15,1 милиони долари.
Ова претставува зголемување од 3,73 проценти во споредба со претходната година, со дополнителен приход од повеќе од половина милион долари.
Растот во извозот на македонски сладолед е резултат на непрекинатите напори на производителите да ги подобрат квалитетот и разновидноста на своите производи, како и стратегиското позиционирање на македонскиот бренд на меѓународниот пазар.
Иновациите во производството и употребата на висококвалитетни локални состојки се клучни фактори кои придонесоа кон овој успех. Покрај тоа, редовните маркетинг кампањи и учеството на меѓународни саеми значително го зголемија препознавањето на македонскиот сладолед на странските пазари.
Аналитичарите сметаат дека овој тренд на раст ќе продолжи и во иднина, бидејќи потрошувачите сè повеќе бараат автентични и иновативни вкусови кои ги нуди македонскиот сладолед. Исто така, поради постојаното зголемување на стандардите за квалитет и безбедност на храната во Европската Унија и другите меѓународни пазари, македонските производители се стимулирани да продолжат со унапредување на своите процеси и производи.
Во контекст на глобалната економија, успехот на македонскиот сладолед е показател за потенцијалот на малите и средни претпријатија да се натпреваруваат на светскиот пазар.
Со ова, Македонија се позиционира како земја која може да произведува висококвалитетни хранливи производи кои се во состојба да ги задоволат и најпребирливите вкусови.
Се очекува македонските производители да продолжат да инвестираат во развој на нови вкусови и пакувања, како и да ги истражуваат новите технологии за производство кои ќе им овозможат понатамошно ширење на нивните пазари.
Со оглед на овие позитивни трендови, може да се очекува дека македонскиот сладолед ќе продолжи да биде еден од водечките извозни производи на земјата, што ќе придонесе кон економскиот раст и развој на Македонија.