Како што велат, супермоќта на Питер е AI вештачка интелигенција. Тој ја предвидел иднината пред повеќето сопственици на бизниси. Во 2016 година, Питер Левелс страдал од анксиозност, живеел со своите родители и водеше неуспешен канал на YouTube.
Само две години подоцна, неговите проекти заработиле над 100 илјади долари, а сега предвидуваат дека тој ќе биде милијардер до 2029 година.
Значи, што се сменило и кој е овој човек?
Питер Левелс е хакер кој го отворил патот за претприемачите кои сакаат да градат профитабилни проекти без VC средства или огромен тим, а неговите најуспешни стартапи вклучуваат NomadList, RemoteOK, PhotoAI и InteriorAI.
Хобито го претворил во извор на богатство, сега месечно заработува околу 195 илјади долари (околу 175.000 евра), а се проценува дека во иднина уште подобро ќе ги монетизира своите идеи.
Имено, преку евтини и ефективни експерименти, брзи реакции и надградби на системот, Питер изгради независна хакерска империја која заработува милионски годишен профит, докажувајќи дека пречките за успех на еден стартап проект можат да бидат многу помали отколку што би замислиле.
Како сето тоа започнало
Гледајќи ги неговите стари твитови и неговиот блог, се чини дека сè започнало во 2014 година, кога Питер Левелс храбро зачекорил напред со предизвикот „12 стартапи за 12 месеци“ - идејата била да лансираат 12 стартапи за 12 месеци, дури и ако не заработувај пари.
Неговите први три проекти пропаднале, а потоа од лична потреба тој создал табела на Google за рангирање на номадските дестинации и преку твит ги повикал луѓето да се вклучат. Кога се разбудил, речиси 100 луѓе го пополниле листот.
Тој Google Sheet станал NomadList, сајт за патувања од милион долари за дигитални номади.
Оттогаш, Питер постојано испорачува нови идеи.
Повеќето би престанале по „победник“ како NomadList, но не и тој. Ова донело уште три големи успеси – RemoteOK (2013), PhotoAI (2022) и InteriorAI (2023), потсетува порталот Juicy Ideas.
Рецепт за успех
Нему му е јасно што е потребно за профитабилно водење на стартап, а подолу прочитајте го неговиот „прирачник“ сумиран во 10 точки.
Започнете со мало, сонувајте големо
Не обидувајте се да изградите вселенска компанија како ваш прв стартап. Наместо тоа, започнете со мал проблем што можете брзо да го решите. Создадете минимален остварлив производ кој служи за одредена потреба.
Решете ги вашите проблеми затоа што најдобро ги разбирате. Не можете да најдете ништо интересно? Проширете ги вашите животни искуства за да откриете нови проблеми вредни за решавање. Патувајте на нови места, земајте различни хоби, стекнувајте нови пријатели. Изложеноста на различни искуства ќе ви открие проблеми кои вие сте уникатно позиционирани да ги разберете и решите.
Брзо исфрлете повеќе идеи, не трошете повеќе од еден месец оценувајќи ја идејата. Водете основен минимален остварлив производ, споделете го и проверете дали ја привлекува вашата целна публика. Ако ништо не се случи за еден месец, продолжи понатаму.
Планирањето проекти до совршенство е преценето. Тој вели: создадете нешто, отворете сметка на TikTok, објавувајте секојдневно на TikTok, додајте линк за оние кои сакаат да ја купат првата верзија - по 30 идеи, изберете ја најпрофитабилната.
Споделете ја вашата работа јавно од самиот почеток за да ја зголемите вашата публика. Питер е пионер на „отворените стартапи“ и сè уште јавно ги споделува своите експерименти и успеси. NomadList успеа главно затоа што твитна за првичниот Google Spreadsheet и доби реакции. Дозволете вашата публика да ве води.
Побрзо ги стекнувате вештините како кодирање, маркетинг и дизајн на производи со градење на вистински проекти, дури и со алатки кои не се кодираат. Питер бил самоук. Постојано градите нови работи надвор од вашата комфорна зона. Следете сè за да го забрзате учењето од искуство.
Експериментирајте немилосрдно со маркетингот како Питер. Не плашете се да пробате нови модели на цени, продажни инки и кампањи. Нека ве водат податоците. Она што работи за другите можеби нема да работи за вашиот производ, затоа тестирајте темелно. Научете го маркетингот преку искуство од прва рака.
Споделете ја вашата работа јавно за да запознаете луѓе кои можат да ви помогнат да растете. Градејќи ја јавноста, одржувајќи состаноци и редовно пишувајќи, Питер се поврзал со експерти кои ги подобриле неговите маркетиншки вештини. Опкружете се со луѓе кои знаат повеќе од вас.
Користете автоматизација за лесно водење на вашиот бизнис без вработени. Денес, алатките без код го олеснуваат тоа дури и без технички вештини. Автоматизирајте ја секоја повторлива задача што можете. Нарачајте ги сите рутински задачи на софтвер за да можете да се фокусирате на активности со висока вредност.
Идентификувајте ги мегатрендовите кои се појавуваат како што се далечинското работење и вештачката интелигенција. Приклучете се на трендовите рано, дури и ако некои концепти не успеат. Ставете многу мали „облози“ за да ги зголемите шансите да се возите на растечкиот бран.
Бидете отворени за докази кои се во спротивност со вашите верувања. Питер мразел реклами, а потоа се префрли на управување со кампањата. Менувањето на мислењето е дел од патувањето за учење. Еволуирајте го вашето размислување додека вашето искуство расте. Она што се чинеше точно на почетокот можеби нема да остане ефективно како што се размерува вашиот бизнис.