YouTube конечно планира да го олесни овој дел од искуството со апликацијата за своите корисници, па затоа тестира нов формат на реклами.
Тие започнаа експеримент со кој се тестира прикажувањето на рекламите на преносите во живо во формат „слика во слика“. Тоа значи дека рекламите ќе се прикажуваат како „слика на слика“, односно во помал прозорец во рамките на постоечкиот.
Што се однесува до стримерите, YouTube рече дека ќе можат да ја изберат оваа опција од поставките за монетизација на нивниот канал, а форматот на рекламирање PiP ќе биде поставен како стандарден.
Иако ова во суштина е добар потег бидејќи се чини дека YouTube конечно сфаќа колку рекламите навистина можат да бидат досадни за корисниците, тоа е исто така добар обид на платформата да ги обесхрабри луѓето да инсталираат блокатори на реклами.