Менаџери тврдат дека го промениле својот стил на менаџирање за да ги задоволат потребите на помладите вработени, кои бараат повеќе време и ресурси.
Според извештајот од 5 ноември на онлајн образовниот магазин Intelligent.com, околу 18% од менаџерите тврдат дека размислувале да поднесат оставка поради стресот кој произлегува од управувањето со вработени од генерацијата Z.
Дополнително, 27% од менаџерите рекле дека би избегнале да ангажираат вработени од Ген Z ако имаат можност, а половина од менаџерите изјавиле дека отпуштиле работник од Ген Z.
„Иако меки вештини како што се комуникација, управување со време и тимска работа се од суштинско значење, вреди да се земе предвид дека новите дипломци, особено оние од последните години, имале помалку можности да ги развиваат овие вештини преку традиционални методи како што се практиканства или работа во канцеларија, делумно поради пандемијата,“ изјави Хуи Њуен, главен советник за образование и развој на кариера во Intelligent.com.
„Вработените од Ген Z доаѓаат со посилни технички вештини од претходните генерации, но можеби им недостасуваат практичните искуства стекнати во традиционални работни средини,“ додаде Њуен. „Менаџерите треба да го препознаат овој премин и да размислат за повторно проценување на своите очекувања, обезбедувајќи повеќе структурирано водство и да станат повеќе тренери отколку шефови.“
Во истражувањето спроведено меѓу 1.000 менаџери од САД кои управуваат со вработени од Ген Z, 51% рекле дека се соочуваат со фрустрација, а 44% со стрес поради управувањето со оваа возрасна група. Менаџерите исто така споделиле дека искусиле разочарување (31%), зголемен работен товар (27%), потреба за дополнителни ресурси (26%), намалена продуктивност (20%), преоптовареност (20%) и исцрпеност (16%) како резултат на управувањето со вработените од Ген Z.
Половина од менаџерите изјавиле дека нивните помлади вработени предизвикуваат тензија меѓу другите генерации на работното место. Менаџерите исто така тврдат дека вработените од Ген Z демонстрираат слаба работна етика и прекумерно користење на мобилни телефони.
Како одговор, две третини од менаџерите рекле дека го промениле својот стил на менаџирање за да ги задоволат потребите на директните извештаи од Ген Z, при што 75% рекле дека помладата генерација бара повеќе време и ресурси, а 44% изјавиле дека обезбедуваат пофреквентни повратни информации за вработените од Ген Z.
Во друго истражување спроведено од ResumeBuilder, речиси една третина од менаџерите за вработување изјавиле дека избегнуваат да ангажираат вработени од Ген Z и предпочитаат постари вработени. Пандемијата на COVID-19 ја ограничила способноста на оваа генерација да стекне основни вештини за работа, изјави главниот советник за кариера на ResumeBuilder.
Генерациските разлики во етиката и усогласеноста можат да претставуваат предизвици за компаниите со повеќегенерациски работни тимови.