Рекламата, која за прв пат беше емитувана во 1995 година, традиционално прикажуваше црвени камиони украсени со светла, кои испорачуваат радост низ снежните пејзажи. Сепак, оваа година, Coca-Cola ја презентираше својата празнична кампања со помош на три студија за вештачка интелигенција – Secret Level, Silverside AI и Wild Card.
Овој иновативен пристап ја покажува посветеноста на компанијата кон модернизацијата и иновацијата во маркетингот.„Ние не започнавме со зборовите: ‘Во ред, мораме да го направиме ова со вештачка интелигенција.’ Тоа е доказ за нашата посветеност да ги прифатиме иновациите и да останеме верни на нашите основни вредности – ширење среќа и создавање вистинска магија“, изјави Хавиер Меза, главен маркетинг-менаџер на Coca-Cola во Европа.
Иако Дедо Мраз и неговите авантури се присутни во рекламите на Coca-Cola од 1920-тите години, многу луѓе веруваат дека компанијата ја создала легендата за Дедо Мраз. Сепак, тоа е само урбан мит; Дедо Мраз се појавувал во различни илустрации пред создавањето на Coca-Cola.Сега, со новата реклама создадена од вештачка интелигенција, Coca-Cola продолжува да го задржува својот дух на празниците, комбинирајќи традиционални елементи со современи технологии. Оваа иновација не само што ја реинтерпретира празничната магија, туку и поставува нови стандарди за идните рекламни кампањи.
Извор: trn.mk
