Starbucks објави дека го зголемува платеното родителско отсуство од шест недели на 18 недели, како дел од својата нова иницијатива. Ова проширено родителско отсуство ќе биде достапно за работниците кои работат повеќе од 20 часа неделно.
Покрај тоа, компанијата ќе го зголеми платеното родителско отсуство за не-родителите, како што се адаптивни родители и долгорочни хранители, од шест недели на 12 недели.
Извршниот директор на Starbucks, Брајан Никол, истакна дека оваа промена е дел од напорите на компанијата да ја подобри својата репутација како работодавец во малопродажниот сектор, како и да ја реинвентира својата марка. Промената следува по повратни информации од вработените кои ја сметале програмата од шест недели за недоволна.
Starbucks долго време се позиционира како лидер во индустријата за услужни дејности, особено кога станува збор за обезбедување на бенефиции за своите вработени. Проширувањето на родителското отсуство ќе помогне компанијата да ја задржи оваа репутација, истовремено помагајќи за намалување на тековниот тек на работници и намалување на трошоците за обука. Според изјавите на финансијскиот директор на Starbucks, Рачел Руджери, зголемувањето на просечниот број на работни часови, исто така, им овозможило на работниците да добијат поголеми плати.
Многу франшизирани конкуренти на Starbucks не се директно одговорни за бенефициите на работниците, што значи дека бројот на ресторани кои можат да се споредат со Starbucks е ограничен. На пример, Chipotle, друга голема компанија, нуди 12 недели матерински одмор и четири недели татински одмор.
Проширените бенефиции на Starbucks можат да помогнат во задржувањето на работната сила, додека истовремено ја подобруваат перцепцијата на потрошувачите за брендот, кој во последните години се соочуваше со предизвици, како што е повеќегодишната битка со синдикализираните баристи.
Во текот на 2021 и 2022 година, кога индустријата за ресторани беше погодена од недостиг на работна сила, многу компании ја зголемија платата или воведоа нови бенефиции. Starbucks не беше исклучок, но по ширењето на кампањата на синдикатот Starbucks Workers United, компанијата беше обвинета дека ги користела проширените бенефиции како начин за притискање на работниците да не формираат синдикати.
Во моментот, Starbucks преговара со синдикатот за рамка за договори по продавници, што би можело да доведе до нови бенефиции за илјадници вработени низ светот.
Извор: hrdive.com