Глобалната платформа за изнајмување туристичко сместување, Airbnb, ја трансформира туристичката индустрија, нудејќи повеќе од обично сместување и притоа станувајќи значаен дел од искуствата на патниците.
Главниот финансиски директор на компанијата, Дејв Стивенсон, во интервју за Форбс гo истакна начинот на кој Gen Z се поврзува со платформата, како настаните во живо, како турнејата на Тејлор Свифт, имаат економски ефект и зошто Airbnb надминува традиционалното гостопримство.
Airbnb започна како алтернатива за хотелите, првично привлекувајќи млади корисници, главно милениумци, кои бараа поевтини опции. Денес, Генерацијата Зет е главната демографија, со 58% од резервациите направени преку мобилни уреди. Airbnb успешно ја користи културната релевантност преку соработки со познати личности и кампањи кои ја зајакнуваат врската со младите.
Настаните во живо, како турнејата на Тејлор Свифт, имаат големо влијание врз резервациите. На пример, побарувачката за сместување во градовите со концерти се зголеми за 300%, генерирајќи 77 милиони долари економско влијание. Airbnb ја пополнува празнината таму каде што нема хотели, како што се руралните области или за време на големи настани како Олимписките игри во Париз.
Покрај сместувањето, Airbnb Experiences овозможуваат уникатни активности кои не можат да се најдат во хотелите, како ексклузивни тури и интеракции со уметници. Ова ја поставува платформата како културна и искуствена алтернатива.
И покрај предизвиците од локалните регулативи, Airbnb продолжува да покажува економски придобивки за заедниците, особено во недоволно развиени области. Со порастот на далечинската работа, долгорочните резервации стануваат тренд, што дополнително ја проширува улогата на платформата.
Извор: pari.com.mk