![Туристичка сезона на повидок: Расте интересот на работниците од Хрватска и регионот за сезонски работни места](https://s.vrabotuvanje.com.mk/data/images/preview/article/03/ce3f1330-resize-820x0x100.jpg)
Sezonac.hr, најголемиот онлајн саем за работни места во туризмот и сезонската работа, повторно предизвика голем интерес, не само меѓу хрватските кандидати, туку и меѓу работниците од регионот, а растот на бројот на пријави за отворените позиции ја нагласи сѐ поголемата побарувачка за сезонски труд.
Влегувањето во февруари за туристичкиот и угостителскиот сектор значи само едно – интензивна потрага по работна сила за претстојната сезона. Во тој контекст, Sezonac.hr, најголемиот и најпосетуваниот онлајн саем за работни места во туризмот и сезоната, повторно ги поврза илјадниците кандидати кои бараат работа со работодавачи кои имаат потреба од квалитетни вработени.
Ова година саемот, во организација на Alma Career Croatia, меѓународна компанија позната по брендот MojPosao, се одржа од 28 јануари до 6 февруари.
Повеќе од 150 огласи и можности за постојано вработување
На саемот учествуваа 26 реномирани работодавачи, меѓу кои се истакнаа водечките трговски ланци, хотелски куќи и угостителски објекти. За време на траењето на саемот, посетителите имаа можност да изберат помеѓу повеќе од 150 отворени конкурси за работа, од кои многумина беа поврзани со сезонски работи во туризмот, додека значителен број на огласи нудеше и можност за постојано вработување по завршувањето на летната сезона.
Сѐ поголем интерес за сезонски работи
Саемот оваа година оствари извонреден одзив, со повеќе од 170.000 посетители и повеќе од 800.000 прегледи на страниците. Исто така, забележано е повеќе од 9.500 пријави од кандидати за објавените работни места, што претставува раст од околу 20% во однос на претходната година и укажува на сѐ поголемиот интерес на кандидатите за сезонски работи.
Освен хрватските работници, Sezonac.hr привлекол и голем број на апликанти од регионот, при што најактивни беа кандидатите од Босна и Херцеговина, Србија, Македонија и Германија.
Најпобарувани занимања во туризмот
Анализата на објавените огласи покажала дека најпобарувани сезонски работници во Хрватска се кујнски работници, помошни кујнски работници, конобари, продавачи, собари/собарици, чистачи/чистачки и рецепционери. Истовремено, токму овие работи предизвикале и најголем интерес кај кандидатите, потврдувајќи го трендот на стабилна побарувачка во туристичкиот сектор.
На саемот учествуваа:
Valamar, Maistra, Lidl, Jadranka trgovina, Le Méridien Lav, dm, Tommy, Radisson Blu Resort & Spa – Hotel Split, Jamnica, Hoteli Cavtat Remisans Hotel Group, Bluesun Hotels & Resorts, Aminess, Jadran, Lush, Falkensteiner, Rudan, Tifon, Bestsolution, Jadranka turizam, Arena Hospitality Group, Pine Beach Pakoštane, Cresanka, Marina & Hotel Nautica, Petrol, Hotel Vila Rova и Hotel Pinija.