
Mercedes-Benz тестира хуманоидни роботи од Apptronik во своите фабрики за да ја подобри ефикасноста и да го реши проблемот со недостигот на работна сила. Роботите извршуваат повторувачки и опасни задачи, а нивната употреба е планирана и на други локации.
Mercedes-Benz влезе во пионерско партнерство со американската компанија Apptronik, одлучувајќи да тестира употреба на хуманоидни роботи во своите производствени капацитети. Роботите, познати како „Аполо“, играат клучна улога во извршувањето на различни задачи, од преместување на компоненти на производна линија до контрола на квалитетот, отворајќи ја вратата за нова ера во индустриското производство.
Инвестициите ги менуваат правилата на игра
Во март 2024 година, Mercedes-Benz инвестираше значително во Apptronik, обезбедувајќи развој и имплементација на хуманоидни роботи во своите фабрики. Овој потег претставува првиот комерцијален пробив во примената на хуманоидните роботи во автомобилската индустрија, што ја потврдува посветеноста на германскиот гигант за технолошки иновации и подобра ефикасност.
Европа на пат кон технолошка револуција
Тестирањето на роботот Аполо веќе започна во фабриките на Mercedes-Benz во Мариенфелде, во близина на Берлин, и во Кечкемет, Унгарија. Оваа технологија наскоро ќе биде проширена на дополнителни локации, со цел да се реши глобалниот проблем со недостигот на работна сила и да се зголеми продуктивноста на глобалниот пазар.
Иднината е во рацете на роботите
Роботите Аполо се обучуваат преку напредна телеоперација, која им овозможува на луѓето далечински да ја контролираат нивната работа, тренувајќи ги за специфични задачи. Овој пристап гарантира постепена автономија на роботите, овозможувајќи им да преземаат рутински, но физички тешки задачи, додека човечките работници можат да се посветат на посложени и креативни функции.
Глобален тренд: други гиганти го следат примерот
Mercedes-Benz не е сам во автомобилската индустрија која ги истражува можностите на хуманоидните роботи. Конкурентите како BMW, кој во соработка со Figure го интегрираше роботот Figure 01 во производниот процес и Hyundai, кој планира да го тестира роботот Atlas до крајот на 2025 година, јасно покажуваат дека иднината на производството е автоматизирана, а хуманоидните роботи стануваат клучен фактор за подобрување на индустријата.
Иако хуманоидните роботи ветуваат во смисла на автоматизација, нивната поширока примена се соочува со предизвици како што се високите трошоци за имплементација и потребата да се прилагодат на постоечките производни процеси.
Сепак, инвестициите во оваа технологија укажуваат на зголемената посветеност на автомобилската индустрија за континуирани иновации и напори за зголемување на ефикасноста преку автоматизација. Тестирањето ќе продолжи, но едно е сигурно – производството на автомобили никогаш повеќе нема да биде исто.
Извор: tocka.com.mk