Добрата тимска работа е важна компонента за успехот на целата компанија, но и за професионалниот развој на секој поединечен вработен.
Многу луѓе мислат дека ќе се истакнат, ако зафркнат колеги, но тоа воопшто не е така - наскоро ќе остават лош впечаток за себе.
Во канцеларијата мора да се однесувате коректно кон сите, ако сакате да ве ценат (и да ве имаат предвид при можности за зголемување на платата), пишува Форбс.
Затоа според весникот никогаш не треба да ги правите следниве неколегиални и непријатни работи:
1. Вие ветувате дека ќе направите нешто важно, а потоа не го правите тоа без изговор или со изговор.
2. Откривате тајни од тимот на човек од надвор (клиент, конкурент, итн.).
3. Ги лажете колегите или ги терате да лажат поради вас.
4. Обвинувате лице од тимот за ваша грешка.
5. Си препишувате идеја на човек од тимот како ваша.
6. Не му помагате на тимот, иако има потреба од вас.
7. Зборувате зад вашите колеги и ги ширите озборувањата.
8. Вие сте непријателски настроени кон сите.
9. Вие ги прескокнувате важните задачи и секогаш се потпирате на другите да ги земат.
10. Го пренасочувате своето внимание од вашите сопствени грешки и неуспеси, постојано нагласувајќи ги оние на другите.