Живеете на Балканот, а сакате да работите во Германија? Заборавете на азил и на работа на црно и легално побарајте работна дозвола. Кон крајот на 2015 година стапи во сила Регулативата за Западен Балкан.
Поедноставената процедура требаше на граѓаните од земјите на Западен Балкан да им го олесни заминувањето во Германија. Но, олеснувањата очигледно не се исти за сите. Додека за физичарите, математичарите, инженерите, лекарите и информатичарите долната граница за добивање „син картон“ е спуштена на 40.000 евра, за останатите академски граѓани и понатаму е 50.000 евра годишна плата.
За занаетчиите не постојат парични ограничувања, но медицинскиот персонал, возачите и фризерите многу полесно добиваат работа во Германија отколку, на пример, трговците.
Во 2017 година бројот на издадени работни дозволи се зголемил за 60 отсто. Но, истовремено се зголеми и бројот на одбиени.
Нов модел за вработување Балканци во Германија
Vijest
-
Ќе „паднат“ ли цените на околу 2.500 производи?
На близу 2.500 производи на кои профитната маржа им е ограничена до 10 отсто, се очекува цените да бидат намалени за 10 отсто.
-
Шанса која не се пропушта - KROMBERG & SCHUBERT вработува во СКОПЈЕ и БИТОЛА!
Аплицирајте!
-
Германските компании стануваат сè повнимателни при вработување
Компаниите во Германија стануваат сè повнимателни кога планираат персонал, во септември подготвеноста на компаниите да ангажираат нов персонал се намали, според минхенскиот институт Ifo.
-
Кои се 100 најголеми работодавачи во Македонија?
Џонсон Мети е на првото место на листата на најголемите компании по приход (без претпријатија со доминатна државна сопственост, банки и финансиски институции), покажува анализата на порталот „Пари“.
-
Регионален Саем на Вработување.ком: Преку 50.000 апликации и над 690.000 посети
Во пресрет на овогодинешниот Регионален саем за вработување, кратка ретроспектива на минатогодишниот - Преку 50.000 апликации, повеќе од 150 работодавачи и над 690.000 посети
-
Приватните превозници ги паркираа автобусите – ќе возат само трета смена
Приватните превозници ги паркираа автобусите. Градскиот превоз во аут, превозниците гневни затоа што советот не ја стави на дневен ред точката за покачување на цената на минат километар.