„Mercedes“ продолжува да тврди дека „G-Class“ е „посилна од времето“ (рекламниот слоган на моделот е „посилен од времето“) и ќе преживее во електричната ера на автомобилската индустрија. За да го направите ова, сепак, „SUV“ моделот ќе мора да се прилагоди и да се ослободи од своите прилично алчни конвенционални мотори.
Шефот на „Daimler“, Ола Калениус, веќе објави дека ќе има „G-Class“ без мотор со внатрешно согорување на крајот на 2019-та година и го потврди појавувањето на идниот електричен теренец во пролетта 2020-та година. Потоа, менаџерот рече дека специјалниот моделот ќе се појави „во следните неколку години“.
Според новиот материјал од германското издание „mbpassionblog“, првиот контакт на тивката „G-Class“ со публиката ќе го има на почетокот на септември, за време на саемот „IAA“. Прототипот, наречен „EQG“, се очекува да дебитира на Саемот за автомобили во Минхен, покажувајќи ни голем дел од производниот модел што ќе се појави следната година или почетокот на 2023-та година.
Сè уште нема информации за техничките податоци, но се очекува машината да има два електромотори, што ќе овозможат погон 4х4 – што се очекува од модел како „G“. „EQG“, сепак, нема да биде „чист“ електричен автомобил на нова архитектура, наместо тоа, сегашната база ќе се користи за електрична адаптација наместо конвенционалните единици. Или нешто слично на она што австриската компанија „Kreisel“ во моментов го прави со теренецот (кој е премолчено поврзан со партнер во „официјалниот“ проект).
Според „mbpassionblog“, електричната „G-Class“ ќе ги има сите технологии за помош на теренот на својот конвенционален колега, плус огромна батерија од 108 киловати на час што ќе овозможи со едно полнење да помине до 500 километри според тест циклусот „WLTP“.
Двата електромотори се очекува да имаат комбинирана моќност од најмалку 500 коњски сили, а „EQG“ треба да има прилично сериозна тежина на телото. За споредба, дизелот „G350d“ тежи 2.351 килограми, а „AMG G63“ тежи 2.650 килограми. И не е нелогично еколошката верзија да надминува маса од три тони, најмногу поради нејзината масивна батерија. Врз основа на апликациите за патенти во Европската канцеларија за интелектуална сопственост, „Mercedes“ задржа имиња за две верзии на електричниот теренец – „EQG 560“ и „EQG 580“. Дали ова укажува на моќноста на секој од нив, или километражата со едно полнење, останува да видиме.