Во моментов има милион електрични автомобили на германските патишта, а како што знаеме, ќе има многу повеќе до 2030 година. Кога нивниот број ќе порасне на над 10 милиони, па и над 20 милиони, мрежите за снабдување со електрична енергија во Германија ќе бидат во голема неволја, затоа што не се изградени за ваков вид промет.
Полнењето електрични автомобили бара големи количини на електрична енергија, заедно со сите други потрошувачи, пишува списанието HAK Revija.
Германскиот министер за економија Питер Алтмајер (CDU) се залагаше за намалување на снабдувањето на индивидуалните потрошувачи за време на врвните оптоварувања (дури и затворање на некои бензински пумпи) и зголемување на таксата. Идејата наскоро беше отфрлена. Но, нема вистинско решение.
Производителите на автомобили сакаат да ја прошират електричната мрежа, а компаниите задолжени за пренос и снабдување со енергија не сакаат да инвестираат во мрежата бидејќи за нив е прескапо.